Fandom

One Piece Wiki

Davy Back Fight

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Davy Back Fight Infobox.png
Davy Back Fight
Kanji

デービーバックファイト

Wymowa

Dēbī Bakku Faito

Angielska Nazwa

Davy Back Fight

Pierwsze pojawienie
Manga (Debiut)

Rozdział 306

Anime (Debiut)

Odcinek 208

Davy Back Fight (デービーバックファイト, Dēbī Bakku Faito) to gra między dwiema pirackimi załogami. Podczas potyczki można zdobyć członków przeciwnej załogi w celu wzmocnienia swojej.

Historia

Niewiele wiadomo o historii gry, z wyjątkiem tego,że na odległej wyspie zwanej Piracką Wyspą, pewni piraci postanowili stworzyć grę, aby wzmocnić swoje załogi.

Tradycje

Aby Davy Back Fight się rozpoczęła, kapitanowie obu stron, muszą zgodzić się na warunki. Jeśli ustalą zasady, obaj kapitanowie wystrzelą z pistoletów w tym samym czasie w górę, rozpoczynając grę. Tuż po tym, zostaną dokładne wyjaśnione zasady ustalone przez kapitanów obu drużynom.

Trzy główne podstawowe zasady Davy Back Fight.

  1. Członkowie załogi lub Jolly Roger utracone podczas Davy Back Fight mogą być odzyskane tylko poprzez ponowną grę Davy Back Fight lub na życzenie wygranej załogi.
  2. Przejęci członkowie załogi muszą natychmiast przysiąc lojalność wobec kapitana przeciwnej drużyny.
  3. Jeśli piracki symbol jest zabrany, nie można go ponownie używać chyba że się go wygra ponownie. (pkt 1.)

Zasady

Jeśli załoga wygrywa wyzwanie, to kapitan wybiera piratów którzy przejdą do nich. Jeśli kapitan nie wybierze nikogo, może zabrać Jolly Roger załogi, trzeba zdjąć swoje flagi i żagle, które nie mogą być ponownie wykorzystane. Jedynym wyjątkiem może być, jeśli się go wygra w następnej grze. Zakłada się również, że w przypadku wygranej załogi może ona używać zabranego symbolu, ale do tej pory nie miało to miejsca. Kapitanowie mogą także wybrać kapitanów przeciwnej załogi, który wtedy nazywany jest jest Peanut Tactics (ピーナッツ戦法, Pīnattsu Senpō).

Kapitan, który zainicjował wyzwanie może wybrać, ile rund będą grać: standardowo jest to 1, 2 lub 3 . Niektórzy kapitanowie umożliwiają wybór ich przeciwnikom, ale rzadko to się dzieje i przeważnie. Taka ilość monet jest następnie wrzucana do morza wtedy kapitan wyzywający mówi Davy Jones'owi o wyzwaniu. 

Zagrane gry

Donut Race

Groggy Ring

Combat

Niekanoniczne gry

Run Roller Around

Hit and Dead Ball

Dodge Touch Mr. Daruma

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki