FANDOM

Nami Steals Alvida's Treasure

Oryginalny tekst znajduje się na stronie:
http://www.onepiece.com.pl/readarticle.php?article_id=467
Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Silnikov a korekterem jest Brena

Wicadmirał Dalmatian (ダルメシアン中将 Darumeshian Chūjō) jest jednym z Wiceadmirałów Marynarki który uczestniczył w Bitwie w Marineford.

Wygląd

Dalmatian jest jednym z najwyższych Wice Admirałów, o rozmiarach porównywalnych z Wice Admirałem Bastille. Dane jest nam go oglądać jedynie, w formie hybrydy człowieka i dalmatyńczyka. To muskularny facet o szerokiej szyi i klatce piersiowej oraz groźnej aparycji. Górna część jego głowy oraz dłoni, a także stopy i długi ogon są pokryte biało–czarnymi plamami, charakterystycznymi właśnie dla dalmatyńczyków. Jego dolna część twarzy ma ludzki wygląd i ukazuje nam brodę w blond kolorze. Oprócz tego, Dalmatian posiada długie uszy, szare pazury oraz okrągły, brązowy nos. Włosy ułożone w irokeza, opadają mu na plecy. Charakterystyczne dla tego Wice Admirała jest również to, że jego czarne oczy, otoczone są plamami. Prawe oko jest czarną, a lewe białą.

Dalmatian jak większość Wice Admirałów preferuje stylowe garnitury. Jego własny jest dwuczęściowy i składa się z marynarki oraz spodni w kolorze oliwkowym. Guziki w marynarce są koloru żółtego, co komponuje się z jego czerwoną koszulą oraz bordowym krawatem. Oprócz tego nosi pelerynę cechującą się naramiennikami ze złotą torsadą, bordową taśmą, żółtymi bulionami i niebieskim wypełnieniem powyżej. Rękawy płaszcza zakończone są mankietami w kolorze.

Galeria

Dalmatian as a Young Marine
Młody Dalmatian w Marynarce.
Dalmatian full
Pełny wygląd Dalmatiana w formie hybrydy Człowiek Dalmatyńczyka.

Fabuła

Saga Wojna Białobrodego

Akt Marineford

Zanim doszło do walki pomiędzy Marynarką a Piratami Białobrodego, Marynarka gromadziła swoje siły rozrzucone po całym świecie. Również Dalmatian jako jeden z Vice Admirałów został wezwany do głównej siedziby Marynarki. Podczas walki widzimy go w towarzystwie innych Wice Admirałów, kiedy piraci rozpoczynają swój szturm. Następnie jest nam dane zobaczyć zaniepokojenie na twarzy Dalmatiana, gdy Mały Oars Jr. zaprezentował swoją potęgę, jednym cięciem niszcząc statek wojenny. Jakiś czas później Dalmatian pomaga rozprawić się Vice Admirałowi Momondze z Luffym, który biegł w kierunku platformy egzekucyjnej. Wycieńczony gumiak nie zdążył aktywować Gear Second i Dalmatian obezwładnił chłopaka, błyskawicznie wyprowadzając Shigan. Dodatkowo w anime jesteśmy świadkami krótkiej urywki walki Dalmatiana z braćmi Decalvan, jednak wynik jest nam nieznany.

Moce i Umiejętności

Jako Vice Admirał może prowadzić atak Buster Call, jako jeden z głównodowodzących. oraz dowodzić żołnierzy marynarki niskiego stopnia.

Diabelski Owoc

Główna strona: Zoan Dalmatyńczyka

Dalmatian zjadł Diabelski Owoc typu Zoan, którego nazwy dotąd nie poznaliśmy. Jednak nazwy tego Diabelskiego Owocu możemy się domyślać z oczywistych względów. Owoc ten pozwala mu przekształcić się w hybrydę człowieka i dalmatyńczyka. Dzięki temu zwiększa on swoją fizyczną siłę i umiejętności. Co do transformacji należy również dodać, że różni się ona od pokazanych nam wcześniej przez innych użytkowników Diabelskich Owoców typu Zoan, ponieważ jest ona niepełna i pozostawia w wyglądzie Wice Admirała ludzkie cechy

Rokushiki

Dalmatian shigan

Dalmatian dźga Luffy'ego używając Shigan.

Główna strona: Rokushiki

Termin ten dosłownie oznacza „Sześć Stylów” i pozwala, jak sama nazwa wskazuje, na użytkowanie sześciu nadludzkich technik walki (Rob Lucci który opanował je w mistrzowski sposób, uzyskał dostęp do siódmej techniki – Rokuogan). Siła użytkowników Rokushiki mierzona jest poprzez Doriki. Dalmatian pokazał nam, że potrafi się posługiwać co najmniej dwoma technikami tego typu:Shigan i Soru. Dodatkowo moc Diabelskiego Owocu Dalmiatiana, powoduje również wzrost siły jego technik Rokushiki.

Haki

Główna strona: Haki

Dalmatian zdecydowanie potrafi się posługiwać Haki, czyli umiejętnością wyczuwania duchowej energii innych istot, inaczej zwaną Ambicją. Wiemy to nawet bez informacji doktora Fishbonen'a zajmującego się Coby'm, który wspomniał, że każdy Wiceadmirał Marynarki oraz wszyscy powyżej tego stopnia są w stanie jej używać. Nie wiemy jednak, które z rodzajów Haki Dalmatian zdołał opanować, ponieważ nie ukazał nam on ich dotychczas w żadnej sytuacji.

Walki

Różnica między Anime a Mangą

Dalmatian vs Decalvan Brother

Dalmatian kontra Bracia Decalvan.

W odcinku 476, Dalmatian wypowiedział dodatkowy komentarz na temat Luffy’ego, którego nie było nam dane zobaczyć w mandze. Brzmiał on następująco: „Głównym powodem, dla którego on nie jest w stanie pokonać Wiceadmirałów jest to, że jest zwyczajnym nowicjuszem". Oprócz tego jest nam dane oglądać walkę Dalmatiana z braćmi Decalvan (odcinek 479), której również nie było w mandze.

Ciekawostki

  • Po raz pierwszy jego imię zostało ujawnione w jednym z intro, a później potwierdzone w piątym databooku.
  • Słowo Dalmatian może się odnosić nie tylko do znanej rasy psów, ale również do krainy historycznej w Chorwacji, Bośni i Hercegowinie oraz Czarnogórze na wschodnim wybrzeżu Adriatyku.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki