FANDOM

Nami Steals Alvida's Treasure

Oryginalny tekst znajduje się na stronie:
http://www.onepiece.com.pl/readarticle.php?article_id=473
Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Silnikov a korekterem jest Shimi

Komodor Daigin (ダイギン Daigin) - jest Komodorem Marynarki który wraz swoim zespołem mają złapać intruza Luffy'ego.

Wygląd

Daigin as a Young Marine

Młody Daiigin w Marynarce.

Daigin jest wysokim mężczyzną o rozbudowanej klatce piersiowej. Posiada on dużą czarną brodę z kolczastymi zakończeniami oraz bokobrody tego samego koloru. Oprócz tego ma lekkie wąsy pod kartoflanym nosem i małe oczka podkreślone przez proste czarne brwi.

Jeżeli chodzi o ubiór, to Daigin, jak większość wysoko postawionych Marine, preferuje stylowe garnitury. Jego własny jest dwuczęściowy i składa się z marynarki oraz spodni w kolorze czarnym. Guziki w marynarce są koloru żółtego, co nieźle komponuje się z jego jasno – żółtą koszulą w paski oraz czerwonym krawatem. Jako Komodor nosi on pelerynę cechującą się naramiennikami ze złotą torsadą i bordową taśmą oraz żółtymi bulionami i niebieskim wypełnieniem powyżej. Rękawy płaszcza zakończone są bordowymi mankietami.

Dodatkowo, tak jak Akainu, nosi on popularną czapkę z daszkiem z napisem Marine. Pod nią znajdują się stalowe ochraniacze po bokach i z tyłu głowy, które chronią nie tylko samą głowę, ale również szyję Kontradmirała. Prawdopodobnie dla większej wygody pod ochraniaczami znajduje się materiał, który wystaje z przodu po obu bokach twarzy. Ma on żółty kolor z niebieskimi obwódkami i jest zdobiony wzorem przypominającym nitki. Nosi on również przy sobie miecz z zielono - złotą rękojeścią.

Osobowość

Pewno poczuwa się on do swoich obowiązków i nie boi się groźnych przeciwników. Wydaje się być również człowiekiem, który cieszy się szacunkiem podwładnych. Na podstawie jego wypowiedzi można również stwierdzić, że potrafi na chłodno ocenić sytuację, co wskazuje na jego wysoki poziom inteligencji i opanowanie.

Fabuła

Saga Wojna Białobrodego

Akt Impel Down

Pierwszy raz widzimy go na czele oddziału wyznaczonego do schwytania gumiaka, który wkradł się do podwodnego więzienia, aby uratować brata. Daigin miał zamiar dostać się do środka i pochwycić Luffy’ego w imieniu Sprawiedliwości, jednak zanim zdołał przekroczyć bramę „piekła”, powitała ich Sadi-chan i Minokoala. Po krótkim przywitaniu, Sadi uderza batem jednego z marynarzy, który powiedział o niej niepochlebne słowa. Następnie dziewczyna tłumaczy Komodorowi, że lepiej będzie, jeżeli zostanie przed bramą i wzmocni ochronę, ponieważ jeżeli Marines zostaną wpuszczeni do Impel Down, zgubią się i będą stanowić tylko niepotrzebny balast dla ochrony więzienia. Daigin, mimo wątpliwości, zgadza się z pomysłem Sadi-chan i odchodzi, zastanawiając się, czy za drzwiami rzeczywiście był schowany koala.

Po przekroczeniu bramy Impel Down, Jinbe zabiera ze sobą Crocodile'a, Daz Bonesa oraz Buggy'ego, którzy zgłosili się na ochotników do odbicia statku Marynarki. Gdy ta dziwaczna drużyna dociera wreszcie do floty Marynarki, odpowiada jej deszcz kuli armatnich. Jeden z okrętów jest dowodzony przez Komodora Daigina, który wraz z resztą dowódców odpłynął z Impel Down z polecenia Magellana. Gdy Jinbe dzięki strumieniowi wody kieruje prowizoryczną tratwę z pozostałą trójką na jeden z okrętów, to właśnie Daigin zauważa, że znajduje się na niej Crocodile.

Umiejętności

Komodor nosi przy sobie miecz, którego nie pokazał dotąd w walce.

Po za tym, że posługuje się mieczem, nie wiemy nic o innych zdolnościach Daigina. Możemy jedynie przypuszczać, że ze względu na swoją wysoką rangę posiada on wachlarz wysokiej klasy umiejętności

Ciekawostki

  • W wolnym tłumaczeniu z języka japońskiego, jego imię oznacza "Wspaniałe Srebro".

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki