Fandom

One Piece Wiki

Daddy Masterson

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Nami Steals Alvida's Treasure.png

Oryginalny tekst znajduje się na stronie: http://www.onepiece.com.pl/readarticle.php?article_id=493 Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Leviathan a korekterem jest ARRRGH

Daddy Masterson (ダディ・マスターソン, Dadi Masutāson) znany także jako Tatuś Daddy (子連れのダディ - Kozure no Dadi) jest łowcą głów z Loguetown i byłym chorążym Marynarki. Masterson znany jest ze swoich niebywałych umiejętności snajperskich, które chwalili tak wybitni ludzie jak Smoker czy Yasopp. Daddy ma małą córeczkę o imieniu Carol.

Wygląd

Zarówno wygląd jak i styl ubioru Daddy'ego przywodzi na myśl stereotypowych kowbojów czy też łowców głów z Dzikiego Zachodu. Masterson jest szczupłym mężczyzną średniego wzrostu, a jego twarz okalają pokaźne baki, a także wąsy i kozia bródka. Nosi on charakterystyczny kapelusz, rękawiczki bez palców, a po wewnętrznej stronie jego płaszcza, a także na piersi i nogach, zawieszonych jest kilkanaście rewolwerów schowanych w kabury.

Osobowość

Daddy, gdy pojawił się po raz pierwszy, zdawał się być srogim, poważnym i dosyć tajemniczym łowcą głów. Powodem tego jest głównie jego płaszcz i głęboki głos. Przy swojej córce Carol ujawnia jednak ciepłą stronę okazując jej miłość i przywiązanie. Jednakże pomimo jej obecności, jego głos czy zachowanie zdają się niewiele zmieniać w stosunku do obcych. Masterson jest także honorowy, co widać na przykładzie jego pojedynku z Yasoppem, gdy po przegranym starciu uważał iż pirat powinien odebrać mu życie.

Historia

Wiele lat temu, gdy Daddy służył w Marynarce, zmierzył się w pojedynku z Yasoppem z załogi Czerwonowłosego. Będący wtedy chorążym Masterson znany był ze swoich niebywałych umiejętności w posługiwaniu się bronią palną. Jednak pomimo tego pirat okazał się lepszym strzelcem. Yasopp przez wzgląd na Carol oszczędził życie Daddy'ego. Wspomniał także o swoim synu Usoppie i o tym jak nieodpowiedzialnym jest ojcem. Kazał Mastersonowi dbać o swoje życie, gdyż jeśli je straci jego córka nie będzie miała już nikogo. Chorąży, którego duma ucierpiała tamtego dnia, opuścił szeregi Marynarki.

Fabuła

Saga East Blue

Akt Loguetown

Daddy po raz pierwszy w anime One Piece pojawił się podczas wizyty w biurze Smokera, gdzie złożył ciała schwytanych piratów i prosił o podpis na stosownym dokumencie. Podczas krótkiej rozmowy jaka się wtedy wywiązała, Smoker zachodził w głowę jak taki strzelec wyborowy Marynarki jak Daddy został pospolitym łowcą głów. Masterson stwierdził, że już nie zamierza ryzykować życia i woli zająć się płotkami by zapewnić wikt sobie i córce. Żegnając się Smoker poprosił by Daddy pozdrowił Carol.

Krótko po opuszczeniu biura, Masterson został otoczony przez pięciu mężczyzn, którzy chcieli zemścić się na nim za swoich pojmanych i zabitych towarzyszy. Świadkiem tego wydarzenia byli Luffy i Zoro, który rozpoznał postać Tatusia Daddy'ego. Czterech z pięciu napastników zostało zastrzelonych, a piąty uciekł przerażony.

Nieco później Daddy miał okazję spotkać Usoppa, który zaczepiał jego córkę i chciał wyciągnąć od niej gogle. Dziewczynka kupiła je swojemu tatusiowi z okazji urodzin, a Usopp przez swój długi język i kłamstwa wpędził się w kłopoty doprowadzając do pojedynku z Mastersonem. Długonosy stchórzył i próbował zbiec, jednak potem poszedł po rozum do głowy i poprosił o ponowienie pojedynku z Daddym. Ten jednak wyszedł z wyzwaniem. Usopp miał przy pomocy swojej procy trafić za pierwszą próbą wieloryba pogodynkę na szczycie odległej kamienicy. Strzał Usoppa przerósł jego oczekiwania i długonosy trafił w niemal niedostrzegalny klejnot w koronie wieloryba pogodynki. Daddy pogratulował mu i przekonał by nie tracił odwagi, a zostanie tak dzielnym wojownikiem jak Yasopp. Polecił mu też udać się na Grand Line, gdzie owy pirat z pewnością będzie. Carol oddała Usoppowi gogle, które próbował kupić wcześniej po czym oddaliła się wraz z ojcem.

Moce i Umiejętności

Daddy służył w Marynarce jako snajper z powodu swoich znakomitych zdolności strzeleckich. Wydaje się często prosić ludzi o pojedynki co widać po jego spotkaniach z Yasoppem czy też Usoppem. Ponadto Masterson nie waha się szybko pociągnąć za cyngiel, gdy dochodzi do starcia, przykładem czego było zastrzelenie czterech mężczyzn, którzy do niego celowali.

Broń

Wedle oceny Usoppa, Daddy używa do walki trzydziestu pistoletów skałkowych, które są zawieszone na jego piersi i nogach, a także poukrywane wewnątrz płaszcza.

Walki

Wcześniej One Piece

Daddy i Carol w powieści Loguetown.

Pierwotnie Daddy i Carol mieli pojawić się w mandze podczas wydarzeń z Loguetown, jednak Oda pragnął by podróż po Grand Line rozpoczęła się wraz z 100 rozdziałem serii przez co zostali wypisani z ostatecznej wersji. Jednak fillery i powieść Loguetown zawierają tę historię. Postacie Daddy'ego i Carol różnią się jednak znacznie od ich odpowiedników w anime. Nie wiadomo czy wedle Ody była to zamierzona wersja obu postaci, gdyż niektóre fakty w powieści pozostają niejasne.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki