FANDOM

Czarodziejski Clima-Tact (魔法の天候棒(ソーサリー・クリマ・タクト)) to ulepszony Clima-Tact, który Nami pokazała po 2 letniej przerwie, jako jeden z rezultatów swojego treningu.

Wygląd

Podobnie jak w poprzednich wersjach tej broni jest to długa i cienka rura o błękitnym kolorze, który można dzielić na trzy mniejsze części. Po przeskoku stał się on wyższy od Nami, bardziej podłużny i stracił miejsca na diale. Użytkowniczka przechowuje go teraz w etui przymocowanym na pasku. W przeciwieństwie do Perfekcyjnego Clima-Tactu, nowa broń nie posiada żadnych widocznych elementów wystających z niego.

Moce

Nami ulepszyła swoją broń w ciągu tych dwóch lat spędzonych na Weatherii, dzięki zdobytej tam wiedzy wprowadziła do Clima-Tactu nowe technologie i umiejętności. Nowe możliwości bojowe broni zostały po raz pierwszy ukazane, gdy Nami przyjechała na Archipelag Sabaody i wykorzystała je na oszustach Piratów Słomianego Kapelusza, niszcząc budynek w jakim się znajdowali jednym atakiem. Później używała go podczas Aktu Wyspa Ryboludzi na członkach Nowych Piratów Ryboludzi.

W przeciwieństwie do poprzednich wersji, nowy Clima-Tact może być również regularnie wykorzystywany do codziennych czynności, takich jak tworzenie dróg dla innych lub branie prysznica. Ponadto, pozwala Nami tworzyć Niebiańskie chmury, które są w stanie wytrzymać na Niebieskim Morzu.

Techniki

W Czarodziejskim Clima-Tactcie, wszystkich kombinacje i zastosowania poprzednich broni Nami zostały całkowicie odmienione. Użytkowniczka broni nie skupia już swoich ataków polegając tylko na Cool Ball, Heat Ball i Thunder Ball. Używa teraz nowo zapoznanych na Weatherii baniek, które są w stanie przechowywać małe chmury burzowe.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki