Fandom

One Piece Wiki

Curly Dadan

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Curly Dadan jest przywódczynią górskich bandytów i przyjaciółką Monkey D. Garp, która na jego polecenie opiekowała się Luffy'm i Ace'm.

Wygląd

Dadan ma długie, kręcone i rude włosy. Wyglądem i sylwetką przypomina mężczyznę, lecz jej charakter i głos upewniają, że jest kobietą. Cały czas trzyma w buzi papierosa, gdyż jest osobą nerwową i często, gdy Ace i Luffy byli pod jej opieką i często wyruszali na jakieś przygody to Dadan potrafiła z nerwów wypalić wszystkie papierosy.

Cechy

Jest osobą bardzo nerwową i śmiałą. Pełni także rolę przywódczą oraz jest "matką" wszystkich górskich bandytów. Przybranych synów: Ace i Luffy'ego często opieprzała za różne niepoważne zdarzenia. Wydaje się być osobą, która nie ma serca i nikogo nie szanuje za wyjątkiem Garpa, ale można zauważyć, że bardzo się rozczulała gdy Ace i Luffy wypływali na morze stając się piratami. Traktowała ich jak prawdziwych synów i szczerze kochała, lecz nie ukazywała tego za bardzo. Kiedy Ace został zabity była wściekła i niszczyła bar Makino, a gdy przybył Garp rzuciła się na niego i żaliła czemu pozwolił Ace'owi umrzeć, po czym się rozpłakała.

Galeria

Dadan's Manga Color Scheme.png
Schemat kolorów Dadan w mandze.
Curly Dadan Full Body.png
Pełny wygląd Dadan.
Young Dadan Face Close Up.png
Dadan jako piękna kobieta w swoich marzeniach.

Osobowość

Relacje

Historia

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Po Wojnie

Mini Akt: Z Desek Świata

Walki

Wcześniej w One Piece

Między Mangą a Anime

Ciekawostki

  • W piątym rankingu popularności zajęła 99 miejsce.
  • Prawdopodobnie dała swoje korale Ace'owi.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki