FANDOM

175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Colscon na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Colscon - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Piratów Białobrodego. Występuje wyłącznie w mandze.

Wygląd

Sketch of Colscon

Szkic Calscona.

Calscon jest pulchnym mężczyzną, o kręconych jasnych włosach i czarnych wąsach. Jego ubiór jest podobny do ubioru szefa mafii z koszulą w pionowe pasy i guziki, czarny płaszcz oraz krawat jasnego koloru. Nosi czarny kapelusz z piórem, a w oryginalnym szkicu ma sporej wielkości papugę na ramieniu.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Colscona poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Colscon staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Piratów Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Colscon wraz ze swoją załogą dołącza do sił Piratów Białobrodego by go ocalić.

Widzimy go krzyczącego, gdy Admirał Akainu poważnie rani Portgas D. Ace'a. Po jego śmierci, Colscon wraz z pozostałymi piratami chroni bezbronnego Monkey D. Luffy'ego.

Akt po Wojnie

Colscon razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Colscon staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w nowym świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Piratów Białobrodego. Nosi broń, oraz papugę na ramieniu. Nie wiadomo jednak, czy pomaga mu ona w walce, tak jak małpka Domy.

Przypisy

Nawigacja

]

Więcej z Fandomu

Losowa wiki