Fandom

One Piece Wiki

Cocoa

2300stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Cocoa na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Cocoa - to członkini Fałszywych Piratów Słomianego Kapelusza, która podszywała się pod Nico Robin.

Wygląd

W przeciwieństwie do prawdziwej Robin, Cocoa jest niską i prostą kobietą. Nosi podobną fryzurę co jej odpowiednik i ma podobny płaski nos lecz nieco dłuższy i szerszy między oczami. Nosi na sobie prostą ciemno purpurową suknię, torebkę oraz czerwone buty na obcasie. Demaro Black zapewnił ją, że jest najbliżej wyglądu członka załogi którą naśladują. Mimo tego Cocoa właściwie wcale nie przypomina prawdziwej Robin.

Osobowość

W porównaniu do prawdziwej Robin, Cocoa jest dość naiwna i niemal całkowicie bagatelizuje zagrożenie jakim może być podszywanie się pod członka załogi, która może posiadać wielu wrogów. Niemniej jednak wydaje się być bardziej inteligentna od Blacka, gdyż szybko rozpoznaje prawdziwego Choppera. Wydaje się być dość okrutną kobietą, kiedy bez zastanowienia wykopuje Norę Gitsune po zapadnięciu decyzji o jego porzuceniu. Pokazała jednak nieco bardziej przyjazną stronę dając Chopperowi jedzenie i zabierając go ze sobą. Nie jest do końca jasne jaką rolę widziała dla siebie Cocoa pomagając Blackowi w spełnieniu jego marzenia zostania królem piratów. Pewnym jest, że była świadoma iż jest jedynie pewnym wsparciem czy też narzędziem.

Fabuła

Saga Wyspa Ryboludzi

Akt Powrót do Sabaody

Cocoa pojawia się po raz pierwszy na Archipelagu Sabaody w towarzystwie Fałszywego Zoro, Fałszywego Sanji'ego i Fałszywego Choppera. Kiedy dostrzegają prawdziwego Choppera, Cocoa decyduje się porzucić fałszywkę kopiąc go i oferując ogórka. Ten w ramach odwetu gryzie ją w głowę. Nagle nieznany mężczyzna w garniturze pakuje kobietę wraz z lisem do worka i szybko porywa, prawdopodobnie myląc ją z prawdziwą Robin.[1]

Fałszywi Zoro i Sanji zgłaszają to Blackowi, który używa jej prawdziwego imienia po czym poprawia się i uznaje to za marną stratę i zwykły pech. To ostatecznie płoszy prawdziwego Choppera, który chciał ją ratować.[2] Złapanie Cocoi pośrednio przyczyniło się do odwrócenia uwagi prześladowców, którzy ścigali prawdziwą Robin. Chopper usiłuje uratować porwaną "Robin", jednak rezygnuje z tego pomysłu kiedy spotyka Usoppa i Nami którzy potwierdzają, że porwana kobieta nie była prawdziwą Robin.

Obecnie nie wiadomo co dokładnie stało się z porwaną kobietą lub czy porywacze spostrzegli się iż jest ona oszustką.

Podczas Aktu Zou okazuje się iż Armia Rewolucjonistów słyszała pogłoski jakoby Robin została porwana na Archipelagu Sabaody nie wiedząc, że Cocoa, była wyłącznie uzurpatorką. Jednakże po powrocie do Baltigo po porażce Donquixote Doflamingo otrzymują raport od Koali iż pogłoski były fałszywe, a prawdziwa Robin jest cała i zdrowa.

Moce i Umiejętności

Cocoa jest odpowiedzialna za bezpieczeństwo Nory Gitsune i tymczasowo prawdziwego Choppera. Nie posiada ona właściwie żadnych specjalnych umiejętności, a jako fatalny oszust zostaje łatwo złapana.

Pozostałe Wystąpienia

Fake Robin Premiere.png

Cocoa i Nora Gitsune pojawiają się podczas show.

Cocoa pojawiła się podczas One Piece Premier Show 2012 jako członkini Fałszywych Piratów Słomianego Kapelusza.

Przypisy

  1. One Piece Manga i Anime — Tom 61 Rozdział 599 i Odcinek 518, Pierwsze wystąpienie Cocoi.
  2. One Piece Manga i Anime — Tom 61 Rozdział 599 i Odcinek 518, Demaro Black wymawia prawdziwe imię Fałszywej Robin

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki