FANDOM

175px-Luffychibi.png

Cmokachuu to ryboludź-sylagusowaty, oficer załogi Arlonga i były członek Słonecznych Piratów. Jest jednym z głównych antagonistów Aktu Arlong Park.

Wygląd

Cmokachuu jest wysokim dobrze zbudowanym ryboludziem, tak jak inni ryboludzie, ma wydłużone wargi i pogrubione usta (prawdopodobnie jest to spowodowanie jego stylem walki czyli wystrzeliwaniem wody ustami). Ma tatuaż Załogi Arlonga na prawym ramieniu. Nosi naszyjnik zrobiony z pereł, a przy dwóch środkowych perłach znajdują się kły. Ubrany jest w niebieska kamizelkę w paski, fioletowe spodnie i szare klapki.

Osobowość

Umiejętności i moce

Jako ryboludź Cmokachuu jest przynajmniej dziesięć razy silniejszy od przeciętnego człowieka. Może wypluwać wodę ze swoich ust tak, by zachowywała się jak pocisk. Może także zebrać ogromną ilość wody i zadać ogromne obrażenia Wodną Armatą. Walczył z dużo słabszym od niego Usoppem, lecz został przez niego pokonany, gdyż ten podczas ucieczki go podpalił, a następnie uderzał go w głowę Usoppowym Młotkiem i Usoppową Gumką, aż ten zemdlał. Gdy Słoneczni Piraci ukradli statek Marynarki po tym, jak ich własny statek zatonął, Cmokachuu dzierżył dwie katany.

Ataki

  • Wodny Strzał (水鉄砲 Mizu-deppō, dosłowne znaczenie: "Wodny Karabin"): Cmokachuu wypluwa ze swoich ust wodę z taką prędkością i siłą, że obrażenia nią zadane są takie, jak po postrzeleniu z pistoletu. W tłumaczeniu Viz Manga atak ten nazwany jest Water Gun (a czasem Lip-o-Blaster), a w dubbingu FUNimation Squirt Gun. W dubbingu 4kids jest nienazwany.
  • Wodna Armata (大砲 Mizu Taihō, dosłowne znaczenie: "Wodna Armata"): Cmokachuu wciąga tyle wody, że jego ciało zaczyna przypominać balon, a następnie wypluwa wszytko na raz, atakowi towarzyszy eksplozja podobna do tej kuli armatniej. W tłumaczeniu Viz Manga atak ten nazwany jest Lip-o-Cannon, a w dubbingu FUNimation Squirt Cannon. W dubbingu 4kids jest nienazwany.
  • Stokrotny Wodny Strzaał (水鉄砲 Hyappatsu Mizu-deppō, dosłowne znaczenie: "Stostrzałowy Wodny Karabin"): Cmokachuu wystrzeliwuje w cel wiele Wodnych Strzałów, ale z dużo większą prędkością, jak karabin maszynowy. W tłumaczeniu Viz Manga atak ten nazwany jest Lipowertzer, w dubbingu 4kids Spitfire Soaker, a w dubbingu FUNimation Squirt Machine Gun.

Galeria

Historia

Fabuła

Akt Arlong Park

Podczas tego aktu zmierzył się z Usoppem.

Główne walki

  • Słoneczni Piraci kontra Marynarka (wiele razy na morzu)
  • Słoneczni Piraci kontra Marynarka (Wyspa Foolshout)
  • Cmokachuu, Hachyk i Kuroobi kontra 77. oddział Marynarki
  • Cmokachuu kontra Usopp

Ciekawostki

  • Chew oznacza po angielsku "żuć". W języku japońskim dźwięk chū jest onomatopeją całowania, tak jak w Polsce "cmok".
  • W One Piece Red: Grand Characters Oda wyjawił oficjalne angielskie imię Cmokachuu. Brzmi ono Chew.

Nawigacja