Fandom

One Piece Wiki

Choki Choki no Mi

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Choki Choki no Mi jest to Diabelski Owoc typu Paramecia. Pozwala on na cięcie wszystkiego jak kartki papieru, osoba która go zjadła staje się Człowiekiem-Nożyczkami. Owoc został zjedzony przez Inazumę.

Mocne i słabe strony

Użytkownik tej mocy może swoimi nożycami przeciąć każdy materiał (oprócz kairoseki), jakby był zwykłym papierem. Oprócz tego może ten wycięty kawałek materiału, zwinąć lub pochylić tworząc drogę.  

Ma on standardowe słabości każdego Diabelskiego Owocu.  

Zastosowanie

Inazuma używa mocy owocu głównie do cięcia podłoża i wykorzystania go do swoich celów. Zazwyczaj są to podłużne pasy, które posyła w przeciwnika albo tworzy z nich ścieżkę do wyżej położonych miejsc. Niekiedy używa swoich ostrzy do cięcia przeciwników.

Techniki

Ciekawostki

  • Z niewiadomych przyczyn, w anime nigdy nie pokazano procesu zmiany rąk w nożyczki ani odwrotnie. Zawsze, gdy szykuje się do przemiany usuwa ręce z "widoku kamery"; następnie słychać dźwięk przesuwania ostrzy po ostrzu i widzimy już jego nożyce.
  • Choki Choki no Mi jest podobny do Supa Supa no Mi i Buki Buki no Mi, ponieważ tak jak one pozwala na przemianę części ciała w ostrza.
  • Podobieństwo występuje także z Hira Hira no Mi, ponieważ obydwa owoce pozwalają kształtować obiekty w stałym stanie skupienia, jakby były elastyczne.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki