FANDOM

175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Choi na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Choi[1] - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Piratów Białobrodego.

Wygląd

Choi full

Szkic Choi'ego.

Choi jest mężczyzną średniego wzrostu z opaloną skórą i czarnym kapeluszu z czerwonym piórkiem. Nosi czarny płaszcz luźno zawieszony na barkach, oraz jasnobrązową koszulę w ciemnobrązowe pionowe paski. Dodatkowo nosi szarawe spodnie odsłaniające kostki, oraz ciemne buty.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Choi'ego poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Choi staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Piratów Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Choi wraz ze swoją załogą dołączają do sił Piratów Białobrodego by go ocalić.

Whitebeard Allies vs. Pacifistas

Choi, Elmy, Pavlik i Rush niszczą Pacifiste.

Widzimy go po raz pierwszy walczącego przeciwko Pacifistom razem z kapitanami Elmy i Pavlikiem. Później wraz z grupą kapitanów Nowego Świata wspiera Monkey D. Luffy'ego i Emporio Ivankova z rozkazu Białobrodego.

Gdy Ace umiera, Choi broni go i Luffy'ego razem z Hanganem i Buggalay.

Akt po Wojnie

Choi razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Choi jest znanym piratem o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, który sprzymierzył się z załogą Piratów Białobrodego. Walczy za pomocą podwójnej lancy, jednak jego pozostałe zdolności nie są znane.

Ciekawostki

  • Choi jest koreańskim nazwiskiem tłumaczonym również jako "Wysoki, Najwyższy, wzniosły, górujący".

Przypisy

  1. One Piece Green: Secret Pieces strona 361, Imię Choi'ego.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki