Fandom

One Piece Wiki

Chocolat

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Chocolat na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Chocolat[1] - to członkini Fałszywych Piratów Słomianego Kapelusza która podszywała się pod Nami.

Wygląd

Chocolat jest niską brzuchatą kobietą, która posiada drobne podobieństwa względem Nami. Posiada dość szeroką twarz (podobnie do Sandersonii) oraz krótkie pomarańczowe włosy spięte w kok na czubku głowy (być może dlatego, że Nami na swoim liście gończym również miała spięte włosy). Nosi koszulkę w groszki, oraz lawendową spódniczkę. Posiada dość pokaźny brzuch co dobrze kontrastuje ze smukłą sylwetką Nami.

Na lewym ramieniu widzimy identyczny tatuaż jaki nosi Nami. Poza tym Chocolat nosi czarne buty na obcasie. Podczas występu na One Piece premiere 2012 nosi na sobie różową spódniczkę oraz różowe szpilki.

Osobowość

Podobnie jak reszta jej załogi, Chocolat wykorzystuje reputację prawdziwych Piratów Słomianego Kapelusza by zastraszyć innych. Mimo iż jest ona relatywnie mała w stosunku do groźniejszych piratów Grand Line, nie przeszkadza jej to w tym by grozić innym przy pomocy swojego Flintlocka. Po tym jak prawda o oszustwie wychodzi na jaw Chocolat okazała się tchórzliwa błagając Caribou o oszczędzenie życia. Wykazuje również pewną troskliwość w momencie, gdy prosi napastnika o to by puścił wolno Dripa.

Fabuła

Saga Wyspa Wyboludzi

Akt Powrót do Sabaody

Fake Nami Threatens Real Nami.png

Chocolat grozi prawdziwej Nami.

Chocolat widzimy po raz pierwszy ze swoją załogą w barze na Archipelagu Sabaody. Po tym jak Nami odrzuciła propozycję przystąpienia do załogi, Chocolat nieświadomie chwali się wartością swojej Nagrody w wysokości Bsymbol.gif16.000.000. Podobnie jak pozostali członkowie załogi Chocolat zostaje złapana przez roślinę Pop Green Usoppa i chwile później trafiona piorunem stworzonym przez Nami. Chocolat podążała za swoim kapitanem w poszukiwaniu Usoppa i Nami. Ostatecznie spotykają prawdziwego Luffy'ego w przebraniu. Gdy fałszywy Luffy chcę zastrzelić prawdziwego, Chocolat wraz z resztą załogi mdleją z powodu działania Haki Luffy'ego.[2]

Fake Straw Hats Begging.png

Chocolat wraz z pozostałymi Fałszywymi Słomkowymi błaga o życie.

Nieco później odzyskuje przytomność, obudzona przez Fałszywych Zoro i Sanji'ego i mając dreszcze spowodowane wpływem Haki Luffy'ego. Widzimy ją na Grove 46 w towarzystwie innych Fałszywych Słomianych Kapeluszy, gdzie Demaro Black przemawia do nowo zwerbowanych rekrutów i stara się brać przykład z prawdziwego Luffy'ego. Gdy Marynarka w towarzystwie Sentomaru i dwóch jednostek Pacifistas, Chocolat wraz z kolegami z załogi ucieka ze strachu przed śmiercią. Wydaje się być również w szoku kiedy Luffy ujawnia swoją prawdziwą tożsamość.

Chocolat wraz z pozostałymi Fałszywymi Piratami Słomianego Kapelusza (nie licząc Blacka, Cocoi i Fałszywego Choppera) udaje się uciec z pola bitwy jednak zostają schwytani przez Caribou i Coribou. Oszuści błagają napastników o litość, kiedy Caribou zamierza pogrzebać ich żywcem.[3]

Gdy Caribou wraz z załogą postanawiają tym razem zapolować na prawdziwych Słomianych Kapeluszy, los Chocolat pozostaje nieznany.

Główne Walki

Chocolat, Demaro Black, Mounblutain i Turco kontra Usopp i Nami

Moce i Umiejętności

Podobnie do reszty załogi, Chocolat posługuje się Flintlockiem. W Anime był to ten sam pistolet, którym posługiwał się Demaro Black. Możemy również stwierdzić że kobieta ma dość słabą wolę, gdyż łatwo pada oszołomiona przez Haki Luffy'ego.[4] Nie posiada ona właściwie żadnych zdolności bojowych, co jest typowe dla oszustów. Poza tym zostaje łatwo złapana i pada na kolana przed Piratami Caribou.

Pozostałe Wystąpienia

Chocolat Premiere Show.jpg

Chocolat pojawia się podczas show.

Przypisy

  1. One Piece Blue Deep: Characters World (str. 108), Imię Chocolat ujawnione.
  2. One Piece Manga i Anime — Tom 61 Rozdział 598 i Odcinek 517, Debiut Chocolat.
  3. One Piece Manga i Anime — Tom 61 Rozdział 603 i Odcinek 523, Dalszy los Chocolat i jej kolegów z załogi.
  4. One Piece Manga i Anime — Tom 61 Rozdział 599 i Odcinek 518, Chocolat mdleje pod wpływem Haoshoku Haki Luffy'ego.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki