Fandom

One Piece Wiki

Chiyupopo

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Chiyupopo - jest to technika Diabelskiego Owocu Chiyu Chiyu no Mi. Po raz pierwszy została użyta na ludziach na Dressrosie, aby pomóc im przeciwstawić się Ptasiej Klatce[1][2].

Opis

Łzy spływające z twarzy użytkownika przybierają formę nasion Mniszka Pospolitego. Łzy podróżują w ten sposób z wiatrem i leczą oraz wzmacniają siły życiowe istot żywych, których dotkną. Słabością tej techniki jest fakt, że istnieje limit czasowy po którym osoby znajdujące się pod wpływem tej techniki wracają do poprzedniego stanu. Drugą słabością jest to, że technika nie działa dwa razy na tą samą osobę[3]. Wydaje się, że technika działa przez cztery minuty[1][4].

Przypisy

  1. 1,0 1,1 One Piece Manga i Anime — Tom 79 Rozdział 787 (str. 17) i Odcinek 730, Manshelly rozpoczyna zrzut mniszków lekarskich na ograniczony teren.
  2. One Piece Manga i Anime — Tom 79 Rozdział 788 (str. 6-7) i Odcinek 730, Manshelly używa mniszków do pomocy mieszkańcom Dressrosy.
  3. One Piece Manga i Anime — Tom 79 Rozdział 789 (str. 14) i Odcinek 732, Kabu (Leo w anime) ujawnia, że Chiyupopo nie zadziała dwa razy na jedną osobę.
  4. One Piece Manga i Anime — Tom 79 Rozdział 789 (str. 14) i Odcinek 732, Wyleczeni wojownicy zaczynają upadać.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki