Fandom

One Piece Wiki

Chiyu Chiyu no Mi

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Chiyu Chiyu no Mi jest diabelskim owocem typu Paramecia. Pozwala on uzdrawiać rany za pomocą płynów wypływającego z ciała użytkownika (np. łzy). Został zjedzony przez Manshelly.

Mocne i słabe strony

Owoc pozwala leczyć wszelkie rany. Użytkownik wytwarza swą wolą płyn który leczy rany (mogą to być również łzy użytkownika). Osoba, która dotknie substancje zostaje natychmiastowo uleczony. Słabością jest fakt, że nawet mimo woli użytkownika osoba które zetknie się z substancją zostaje uzdrowiona. Owoc może uleczyć rany istot żywych bez żadnych problemów. Chiyu Chiyu no Mi posiada ponadto możliwość "naprawienia" nieorganicznych przedmiotów (nie wiadomo czy jest jakieś ograniczenie w stosunku do rozmiaru przedmiotu), ale użycie tej umiejętności odbywa się za cenę życia użytkownika. Jora twierdziła, że ta umiejętność byłaby w stanie naprawić ich fabrykę w razie zniszczenia. Owoc potrafi prawdopodobnie leczyć też "rany" psychiczne gdyż był w stanie przebudzić Sugar która straciła przytomność ze względu na traumę a nie rany fizyczne. Kyros wspomniał o pewnych ograniczeniach owocu, ale nic więcej nie zostało powiedziane. Zakładamy, że jak każdy diabelski owoc, również temu uniemożliwia jego użytkownikowi pływanie, ale do tej pory nie zostało to pokazane.

Techniki

Ciekawostki

  • Jest to jeden z Diabelskich Owoców niestworzonych do walki.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki