Fandom

One Piece Wiki

Chiqicheetah

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Chiqicheetah to pirat, który pojawił się w Akcie Davy Back Fight jako członek załogi Foxy'ego.

Wygląd

Chiqicheetah w Koszuli.jpg

Chiqicheetah w koszulce drużyny Foxy'ego.

Chiqicheetah jest widziany w formie hybrydy. Może też przejść w pełną formę geparda i poruszać się z większą prędkością. Nosi fioletowoczarną koszulkę i białe spodenki. Nosi również ochraniacze na ręce i nogi. Innym razem możemy zobaczyć go w fioletowym podkoszulku w czarne paski niebieską chustką zawiązaną na szyi i długich granatowych spodniach.

Osobowość

Chiqicheetah jest bardzo spokojną osobą, w rzeczywistości ledwo w ogóle mówił, z wyjątkiem, gdy uciszał śmiejącego się Hamburga. Podczas wyścigu był bardzo skupiony na wygraniu i nie zwracał uwagi na nic innego. Pomimo jego starań i skupiania się, rozpraszają go jego kocie instynkty i został w ten sposób łatwo odciągnięty zapachem owoców kiwi. 

Fabuła

Akt Davy Back Fight

Chiqicheetah po raz pierwszy pojawił się w Run Roller Around Race w odcinkach filerowych zapełniających Akt Davy Back Fight. Chiqicheetah wykorzystuje swoją prędkość geparda by zwyciężyć wyścig na rolkach podczas trzeciej konkurencji walczył przeciwko Usopp'owi. Pomimo swojej prędkości przegrał wyścig ponieważ został zatrzymany przez Zoro który sprawił, że tuż przed metą spadło na niego dużo owoców kiwi. Zapach owoców kiwi sprawił, że Chiqicheetah został zdyskwalifikowany poprzez odsunięcia się zbyt daleko od toru.

Chiqicheetah później pojawił się ponownie i uczestniczył w Hit and Dead Ball game. Odpadł niestety z gry przez Luffy'ego wraz z dziewięcioma innymi graczami zespołu Foxy'ego. Chiqicheetah później uczestniczył w grze DTD wraz z Porche, Hamburgu, Capote, Pickles i Big Pan. Wśród członków załogi Foxy'ego w grze, Chiqicheetah był najszybszy i był niemal w stanie dotknąć tagger, Tonjit i zapewnić swojej drużynie zwycięstwo. Jednak jak już miał dotknąć Tonjit, Tonjit nagle odwrócił się i pogardził Chiqicheetah. Smarki Tonjit objęły całą jego twarz. Chiqicheetah był tak odparty, że musiał przetrzeć maź z twarzy. Tonjit, widząc Chiqicheetah jak ten ociera twarz, natychmiast wyeliminował go z gry. Chiqicheetah nie pojawił się już ani razu od swojego wystąpienia w DTD.

Moce i Umiejętności

Główna strona: Zoan Geparda
Chiqicheetah Gepard.jpg

Chiqicheetah w formie Geparda.

Chiqicheetah zjadł nienazwany, niekanoniczny Diabelski Owoc typu Zoan. Dzięki niemu może zmienić się w geparda jego hybrydę. Najczęściej jest on w formie hybrydy. W pełnej formie geparda ma zwiększoną szybkość. Ze względu na jego moc owocu ma wyostrzone zmysły np. węch.

Ciekawostki

  • Jest on pierwszym niekanonicznym użytkownikiem diabelskiego owocu typu zoan.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki