FANDOM

Chimney jest nadpobudliwą wnuczką pani Kokoro, konduktora Morskiego Pociągu. Ojciec Chimney pozostaje nieznany. Jest właścicielką królika o imieniu Gonbe, mimo że dziewczynka uważa go za kota.

Wygląd

Chimney jest młodą i energiczną dziewczyną. Ma zielone włosy spięte w dwa sterczące do góry warkocze. Nosi krótką białą koszulę, a pod nią sukienkę w pomarańczowo-fioletowe, poziome paski. Kolorystyka jej ubioru różni się w anime i mandze. W mandze ma jasnoniebieską koszulę i zielono-żółtą sukienkę.

Po przeskoku jest trochę wyższa. Ubiera się jak konduktor. Nosi dużą czapkę, podobną do tej Kokoro, płaszcz opadający na ramiona, rękawiczki i gwizdek.

Osobowość

Chimney jest spragniona przygód jak jej babcia. Prawie zawsze na jej twarzy widnieje uśmiech. Ma beztroskie podejście do życia. Zazwyczaj razem z Kokoro od razu rozmawia z kimś kogo napotka po drodze.

Fabuła

Saga Water 7

Dziewczynka od razu polubiła Słomianych Kapeluszy, gdy tylko zjawili się na stacji do Water 7. Ona i Gonbe towarzyszą babci, gdy ta ucieka na wyspę przed Aqua Laguną. Potem pojawił się Franky, który przyszedł do baru Blueno uzupełnić zapas Coli.

Akt Enies Lobby

Wraz z Gonbe ukrywa się w Rocket Man'ie, prototypie Morskiego Pociągu. Towarzyszy Słomianym Kapeluszom, rodzinie Franky i pracownikom Galley-La do Enies Lobby.

Akt po Enies Lobby

Aktualne miejsce pobytu

Kokoro, Gonbe i Chimney przebywają nadal na dworcu Morskiego Pociągu. Bawią się z Yokozuną, który nie walczy już z pociągiem.

2 lata później

Po przeskoku Chimney urosła i została zwiadowcą na stacji do Water 7.

Umiejętności

Chimney jest wnuczką Kokoro, syreny, która poślubiła człowieka. Kokoro miała syna w połowie syrena, który poślubił ludzką kobietę. W wyniku Chimney jest do połowy syrenką. Mimo, że nie ma ogona jak babcia, to bardzo dobrze pływa. Wydaje się być dość twardą, świadczy to na przykład lekkie krwawienie z nosa, podczas gdy Morski Pociąg rozbił się po przejechaniu mostu Enies Lobby. Ma również bardzo dobry wzrok. Potrafiła dojrzeć Luffy'ego, gdy ten utknął pomiędzy budynkami Water 7. Zauważyła również jak Luffy wspinał się na górę Enies Lobby, w obu przypadkach widziała z dalekiej odległości.

Wcześniej w One Piece

S.png

We wcześniejszych szkicach Ody, miała grzywkę na bok i szczuplejszą twarz.

Ciekawostki

  • Jej imię pochodzi prawdopodobnie z nazwy pociągu Chimney.
  • Jest drugą znaną osobą w serii, która jest częścią rodu zarówno ludzkiego jak i innej rasy.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki