Fandom

One Piece Wiki

Charlotte Smoothie

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku LuigiN2000.

Charlotte Smoothie to 14 córka Charlotte Linlin, Minister Soków oraz numer 2 Słodkich dowódców.

Wygląd

Charlotte Smoothie jest bardzo wysoką kobietą z czarnymi oczyma z lekko opadniętymi na nich powiekami, wydatnymi wargami, bardzo długimi nogami i nieproporcjonalnych nawet jak na jej gabaryty rękami. Ma długi i faliste, jasne włosy, które zasłaniają jej prawe oko i rozciągają się po całych plecach. Na głowie nosi szeroki jasny beret, a do tego trykot w paski, duży jasny szal który sięga niema do ziemi, na rękach ma jasne rękawice schowane w szerokie rękawy, a na nogach duże czarno białe but sięgające do kolan. Ma również tatuaż w kształcie róży na prawej nodze.

Galeria

Charlotte Smoothie Portrait.png
Kadr na twarz Smoothie.
Charlotte Smoothie Full Body.png
Widok na całe ciało Smoothie.

Charakter

Smoothie na ogół jest bardzo beztroską osobą, jednak w sytuacjach tego wymagających staje się bardzo poważna i potrafi na trzeźwo ocenić sytuację i wybrać najlepszy sposób działania. Dobrze ukazuje to sytuacja z buntem Jinbe'ia, Smoothie nie pozwala na to by dowiedziała się o tym Charlotte Linlin żeby nie wywoływać u mamy niepotrzebnej złości, a następnie każe zablokować wszystkie wejścia na czwarte piętro.

Relacje

Rodzina

Charlotte Linlin

Wydaje się że Smoothie kocha swoją matkę i stara się jej pomagać podczas kryzysów jak np. atak na skarbiec czy Bunt Jinbe'ia.

Załoga

Tamago

Smoothie darzy Tamago ogromnym szacunkiem i często stosuje się do jego rad. Idealnie oddają to rozmowa między nimi w skarbcu czy sytuacja w której Brook wtargnął do skarbca.

Piraci Big Mom

Smoothie jako jedna z trzech najwyższych rangą oficerów w załodze Big Mom jest bardzo szanowana i ma władze na wszystkimi jednostkami w załodze.

Fabuła

Saga Yonko

Akt Tortowa Wyspa

Room of Treasure.png

Smoothie pilnuje skarbca wraz z Tamago.

Po raz pierwszy wraz z Katakurim zostaje wspomniana przez Charlotte Linlin tuż przed rozpoczęciem przyjęcia zaręczynowego Sanjiego i Charlotte Purin. Jakiś czas później widzimy ją jak z własnej woli wraz z Tamago i Szachowymi żołnierzami zajmuje się ochroną Poneglyphów zgromadzonych przez Piratów Big Mom, w tamtym też momencie po raz pierwszy mamy okazję ujrzeć cząstkę potęgi jej owocu ponieważ w trakcie rozmowy z Tamago wyciska soki z kobiety nie napełnia nimi swój kieliszek.

Gdy Pedro wyruszył jako wabik aby odciągnąć żołnierzy Charlotte Smoothie również dała się zwieść i opuściła pomieszczenie na co czekał Brook który wykorzystując okazje zatrzasną drzwi od środka. Jednak Słodki Dowódca nie wydawała się tym mocno przejmować, powiedziała że drzwi do skarbca są tylko jedne więc poczeka aż złodziej wyjdzie i wtedy go zabije. Słysząc to Tamago prosiła aby zamiast zabijać intruza spróbowała go schwytać bo bez wątpienia Charlotte Linlin będzie chciała go dołączyć do swojej kolekcji.

Smoothie Commands Her Troops.png

Smoothie nakazuje żołnierzom ruszyć w pościg za Luffym.

Podczas walki Charlotte Linlin z Brookiem, Smoothie dowiaduje się że Jinbe zdradził i pomógł w ucieczce więźniom. Smoothie w obawie o reakcję mamy natychmiast wydała rozkaz zablokowania wszystkich wejść na czwarte piętro.

Jakiś czas później widzimi ponownię Słodką Dowódczynię jak stoi przy bawiącej się Brookiem Big Mom.

Moce i Umiejętności

Smoothie podobnie jak inny Słodki Dowódca Charlotte Cracker jest silnym szermierzem wspomagającym się w walce Diabelskim Owocem, dzięki któremu może wyciskać z żywych organizmów soki. Wydaje się również że posiada dużą siłę fizyczną, ponieważ bez problemu jest wstanie podnieść, a następnie skręcić niczym ścierkę ciało dorosłej osoby.

Diabelski Owoc

Smoothie's Ability.png

Moc Diabelskiego Owocu Smoothie.

Posiada nieznany owoc pozwalający dosłownie wyciskać soki. Po raz pierwszy, widzimy możliwości jej owocu w skarbcu Big Mom. Gdzie za pomocą swoich zdolności, wyciska soki z kobiety i umieszcza je w swoim kieliszku, a następnie pije. Mimo nienaturalnego skrętu ciała i wysuszeniu na wiór osoba z której Smoothie wyciskała soki odczuwała rozkosz.

Bronie

Smoothie's Sword.png

Miecz Smoothie.

Charlotte Smoothie nosi na plecach ogromny miecz z pochwą przypominającą wiertło.

Ciekawostki

  • Smoothie posiada drugą najwyższą znaną nagrodę która wynosi Bsymbol.gif932.000.000
  • Jest kobietą o najwyższej znanej nagrodzie.
  • Moc jej owocu jest podobna do mocy pochłaniania wilgoci z ciała za pomocą dotyku Suna Suna no Mi.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki