FANDOM

175px-Luffychibi.png

175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku Haard.

Charlotte Pudding to 35-ta córka rodziny Charlotte, członek załogi Big Mom i hybryda między człowiekiem a członkiem plemienia trójokich. Jest też producentem czekolady i właścicielką kawiarni "Karmel" (カラメル Karameru) na Kakaowej Wyspie. Była narzeczoną Sanjiego z powodów politycznych.

Początkowo była wrogiem załogi Słomkowego Kapelusza, lecz po zakochaniu się w Sanjim, próbowała im pomóc w ucieczce przed jej matką, Charlotte Linlin.

Wygląd

Pudding jest nastoletnią dziewczyną z okrągłymi rubinowymi oczami, dużym biustem i zaznaczonymi ustami. Jest dość niska. Gdy stała naprzeciw niego, była o około głowę niższa od Sanjiego (który mierzy 180 cm). Ma jasnobrązowe włosy spięte w kucyki z tyłu i boczne kosmyki z przodu. Jej najbardziej wyróżniającą cechą jest trzecie oko na czole, które zwykle jest zakryte przez jej kosmyki.

Jako dziecko miała krótsze włosy spięte w dwa kucyki. Nosiła różową sukienkę z kwiatowym wzorem, a później czerwoną z białym kołnierzem.

Podczas jej debiutu w Akcie Tortowa Wyspa, jej włosy były trochę inaczej ułożone. Związane były w jeden kucyk na czubku jej głowy i nie miała grzywki, eksponując swoje trzecie oko. Nosiła różową koszulę z dekoltem, pomarańczowy gorset, szerokie czerwone spodnie, czerwone szelki i czerwone buty. Na zdjęciu, które Vito pokazał Sanjiemu, miała na sobie niebieski strój z kwiatowym wzorem. Gdy pierwszy raz spotkała Drużyny Odzyskania Sanjiego na Kakaowej Wyspie, nosiła jasnopurpurową koszulę z różowym paskiem po środku i szerokie jasnopurpurowe spodnie. Podczas zakupów w sklepie dla panien młodych w Słodkim Mieście, miała na sobie jasnopurpurowy strój. Podczas "ślubu" z Sanjim, nosiła biały strój panny młodej z różami po obu stronach głowy. Gdy wróciła na Kakaową Wyspę, by zrobić zastępczy tort, Pudding założyła strój kucharski składający się z kucharskiej czapki i fartucha. Jej strój kucharza dopełniała ciemna sukienka do kolan. Gdy drogi jej i Sanjiego się rozeszły, miała na sobie pelerynę.

Galeria

Osobowość

Pudding Cries for Sanji

Pudding pozoruje miłość wobec Sanji'ego.

Gdy widzimy Pudding po raz pierwszy, okazuje się być miła i życzliwa dla przybyszów. Wydaje się naprawdę kochać Sanji'ego i chciałaby go poślubić, jednak rozumie jego życzenie oraz chęć powrotu do przyjaciół z załogi. Początkowo jest chętna pomóc jego przyjaciołom w akcji ratunkowej. Kiedy Sanji zostaje "uwięziony" poprzez kajdany na ręce, Pudding zarzeka się, że małżeństwo nigdy nie stanie się dla chłopaka piekłem. Z biegiem czasu to wszystko okazuje się być grą aktorską mającą na celu zwabienie przyjaciół Sanji'ego i jego rodzinę w pułapkę.

Pudding's True Nature

Pudding pokazuje swoją prawdziwą, mroczną naturę.

W rzeczywistości Pudding okazuje się osobą wyrachowaną, okrutną i niezwykle lojalną wobec swojej rodziny. W ramach planu wymordowania rodziny Vinsmoke Pudding zmanipulowała Sanji'ego twierdząc, że go kocha, wykorzystując słabość Sanji'ego do jej osoby (do tego ukrywając fakt przetrzymywania przyjaciół jako więźniów). Poza tym dziewczyna lubi szydzić i obrażać swoich przeciwników całkowicie ignorując jakiekolwiek zaczepki za plecami. Jej zdolności aktorskie skutecznie ukrywają sadyzm; Lubi bowiem torturować swoich wrogów przerażającą prawdą swoich działań, tak szybko jak tylko uważa za stosowne. Było to widoczne w swego rodzaju ekscytacji, kiedy wyjawiała plany swojej mamy co do wybicia rodziny rannej Reiju oraz uwięzionym Nami i Luffy'emu. Jest również mocno podekscytowana widokiem rannej Reiju, oraz z niecierpliwością oczekuje momentu masakry rodziny Vinsmoke.

Relacje

Rodzina

Charlotte Linlin

Pudding jest bardzo lojalna wobec swojej matki, która zna jej prawdziwą naturę, jej siłę oraz prawdziwą wartość w realizowaniu planu. Pudding określa siebie jako jednego z "ulubieńców" matki i czasami widać, że nadmierne rozpieszczenie przez matkę sprawia iż Pudding jest gotowa realizować dalsze plany rodziny. Dodatkowo młoda Pudding dzieli z matką sadystyczną chęć przemocy.

Lola

Pudding w pozytywnych słowach odnosi się do Loli, która opuściła Totto Land kiedy była dzieckiem. Wydaje się, że ta dwójka rozstała się w przyjaznych stosunkach, niemniej biorąc pod uwagę grę aktorską Pudding prawdziwa relacja pomiędzy nimi pozostaje nieznana.

Przeciwnicy

Rodzina Vinsmoke

Podczas przygotowań do uroczystości weselnej oraz politycznego sojuszu z Rodziną Vinsmoke Pudding zgodziła się być panną młodą na polecenie matki. Podczas obiadu zachowywała się cicho i nieśmiało w czasie spożywania posiłku. Vinsmoke Judge wyraził chęć zabrania Pudding do Królestwa Germa jako swoistą przeciwwagę dla Linlin. Miał bowiem zamiar, aby obywatele Germy nie stali się bezpośrednimi podwładnymi Piratów Big Mom. Jednakże bez wiedzy Judge'a oraz jego trzech synów, Pudding spiskowała ze swoją matką, biorąc za cel wymordowanie rodziny Vinsmoke podczas ceremonii zaślubin, oraz wykradnięcie technologii klonowania dla siebie. Sama Pudding nie może doczekać się zbliżającej masakry.

Vinsmoke Sanji

Vinsmoke Reiju

Drużyna Ratowania Sanji'ego

Fabuła

Saga Piracki Sojusz

Akt Zou

Jakiś czas po spotkaniu Słomianych z Piratami Big Mom, w czasie walk na Dressrosie, Big Mom oraz Ojciec Sanjiego postanowili zaaranżowali małżeństwo polityczne między Pudding a Sanjim, aby zjednoczyć linie krwi rodzin Charlotte i Vinsmoke. Ślub ma się odbyć na jednym z przyjęć przy herbacie Big Mom.

Saga Yonko

Akt Tortowa Wyspa

Kiedy Luffy i Chopper mieli zostać aresztowani za zjedzenie jej kawiarni, widzimy, gdy przylatuje ona na latającym dywanie o imieniu Rabiyan oraz z galaretką Nitro na lewym ramieniu. Pudding słysząc jak smakowała im jej czekolada stanęła w ich obronie, twierdząc, że zostali wynajęci do rozbiórki jej kawiarni. Potem zaprosiła Luffy'ego i innych z drużyny ratunkowej do swojego domu. Podczas rozmowy z grupą, była w szoku, gdy Luffy przedstawił się.

Moce i Umiejętności

Memo Memo No Mi

Zdolności Aktorskie

Zdolności Kulinarne

Nawigacja i Kartografia

Ciekawostki

  • Imię Pudding to nawiązanie do prawdziwego puddingu. Imię postaci, podobnie jak imiona innych członków rodziny Charlotte i załogi Big Mom, nawiązuje do jedzenia.
  • Jest trzecim antagonistą, który zmienił swoje nastawienie przez życzliwość Sanjiego. Pierwszym był Gin, a drugim Viola.
  • Charlotte Pudding posiada trzecie oko gdyż jest hybrydą. Jej ojciec pochodził z plemienia nazywanego przez Big Mom "plemieniem trójokich" .
  • W szóstym rankingu popularności zajęła 28 miejsce.
  • Jest trzecią postacią, która pokazała środkowy palec (rozdział 880, strona 8).

Nawigacja