Fandom

One Piece Wiki

Charlotte Pudding

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze11 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku Haard.

Charlotte Pudding - jest 35-córką z Rodziny Charlotte, cukiernik oraz właścicielka kawiarni "Karmel" na Kakaowej Wyspie. Jest zaaranżowaną narzeczoną Viinsmoke Sanji'ego jako swoiste polityczne zjednoczenie dwóch rodzin.

Przez swoje dotychczasowe działania, może zostać uznana głównym antagonistą Aktu Totto Land.

Wygląd

Pudding jest młodą kobietą o okrągłych rubinowych oczach, bujnych piersiach, oraz wyraźnych ustach. Jest stosunkowo niska, niższa od Sanji'ego (mierzącego 180cm) o głowę, kiedy stoi na wprost niego. Nosi jasnobrązowe włosy, spięte w dwa kucyki, oraz wyraźną grzywkę. Nosi jasny top, ciemne spodnie na wzór alladynek oraz czarne pantofle. Jej znakiem rozpoznawczym jest trzecie oko na czole, najczęściej zakryte za pomocą grzywki.

Na zdjęciu pokazanym Sanji'emu przez Vito, Pudding nosi ciemny strój w kwiaciasty wzór, ze sporym dekoltem.

Podczas pierwszego wystąpienia w Akcie Wyspy Ryboludzi jej włosy były stylizowane zupełnie inaczej, spięte w pojedynczy kucyk dobrze eksponowały jej trzecie oko. Do tego nosiła różową bluzę, na pomarańczowym gorsecie, puszyste czerwone spodnie, czerwone szelki, oraz dopasowane czerwone buty.

Galeria

Charlotte Pudding Photograph.png
Zdjęcie Pudding pokazane Sanji'emu.
Zawstydzona purrin.jpg
Zawstydzona Pudding.
Charlotte Pudding Dress.png
Strój Pudding na tortowej wyspie.

Osobowość

Pudding Cries for Sanji.png

Pudding pozoruje miłość wobec Sanji'ego.

Gdy widzimy Pudding po raz pierwszy, okazuje się być miła i życzliwa dla przybyszów. Wydaje się naprawdę kochać Sanji'ego i chciałaby go poślubić, jednak rozumie jego życzenie oraz chęć powrotu do przyjaciół z załogi. Początkowo jest chętna pomóc jego przyjaciołom w akcji ratunkowej. Kiedy Sanji zostaje "uwięziony" poprzez kajdany na ręce, Pudding zarzeka się, że małżeństwo nigdy nie stanie się dla chłopaka piekłem. Z biegiem czasu to wszystko okazuje się być grą aktorską mającą na celu zwabienie przyjaciół Sanji'ego i jego rodzinę w pułapkę.

Pudding's True Nature.png

Pudding pokazuje swoją prawdziwą, mroczną naturę.

W rzeczywistości Pudding okazuje się osobą wyrachowaną, okrutną i niezwykle lojalną wobec swojej rodziny. W ramach planu wymordowania rodziny Vinsmoke Pudding zmanipulowała Sanji'ego twierdząc, że go kocha, wykorzystując słabość Sanji'ego do jej osoby (do tego ukrywając fakt przetrzymywania przyjaciół jako więźniów). Poza tym dziewczyna lubi szydzić i obrażać swoich przeciwników całkowicie ignorując jakiekolwiek zaczepki za plecami. Jej zdolności aktorskie skutecznie ukrywają sadyzm; Lubi bowiem torturować swoich wrogów przerażającą prawdą swoich działań, tak szybko jak tylko uważa za stosowne. Było to widoczne w swego rodzaju ekscytacji, kiedy wyjawiała plany swojej mamy co do wybicia rodziny rannej Reiju oraz uwięzionym Nami i Luffy'emu. Jest również mocno podekscytowana widokiem rannej Reiju, oraz z niecierpliwością oczekuje momentu masakry rodziny Vinsmoke.

Relacje

Rodzina

Charlotte Linlin

Pudding jest bardzo lojalna wobec swojej matki, która zna jej prawdziwą naturę, jej siłę oraz prawdziwą wartość w realizowaniu planu. Pudding określa siebie jako jednego z "ulubieńców" matki i czasami widać, że nadmierne rozpieszczenie przez matkę sprawia iż Pudding jest gotowa realizować dalsze plany rodziny. Dodatkowo młoda Pudding dzieli z matką sadystyczną chęć przemocy.

Lola

Pudding w pozytywnych słowach odnosi się do Loli, która opuściła Totto Land kiedy była dzieckiem. Wydaje się, że ta dwójka rozstała się w przyjaznych stosunkach, niemniej biorąc pod uwagę grę aktorską Pudding prawdziwa relacja pomiędzy nimi pozostaje nieznana.

Przeciwnicy

Rodzina Vinsmoke

Podczas przygotowań do uroczystości weselnej oraz politycznego sojuszu z Rodziną Vinsmoke Pudding zgodziła się być panną młodą na polecenie matki. Podczas obiadu zachowywała się cicho i nieśmiało w czasie spożywania posiłku. Vinsmoke Judge wyraził chęć zabrania Pudding do Królestwa Germa jako swoistą przeciwwagę dla Linlin. Miał bowiem zamiar, aby obywatele Germy nie stali się bezpośrednimi podwładnymi Piratów Big Mom. Jednakże bez wiedzy Judge'a oraz jego trzech synów, Pudding spiskowała ze swoją matką, biorąc za cel wymordowanie rodziny Vinsmoke podczas ceremonii zaślubin, oraz wykradnięcie technologii klonowania dla siebie. Sama Pudding nie może doczekać się zbliżającej masakry.

Vinsmoke Sanji

Vinsmoke Reiju

Drużyna Ratowania Sanji'ego

Fabuła

Saga Piracki Sojusz

Akt Zou

Jakiś czas po spotkaniu Słomianych z Piratami Big Mom, w czasie walk na Dressrosie, Big Mom oraz Ojciec Sanjiego postanowili zaaranżowali małżeństwo polityczne między Purin a Sanji'm, aby zjednoczyć linie krwi rodzin Charlotte i Vinsmoke. Ślub ma się odbyć na jednym z przyjęć przy herbacie Big Mom.

Saga Yonko

Akt Tortowa Wyspa

Kiedy Luffy i Chopper mieli zostać aresztowani za zjedzenie jej kawiarni, widzimy, gdy przylatuje ona na latającym dywanie o imieniu Labiyan oraz z galaretką Nitro na lewym ramieniu. Purin słysząc jak smakowała im jej czekolada stanęła w ich obronie, twierdząc, że zostali wynajęci do rozbiórki jej kawiarni. Potem zaprosiła Luffy'ego i innych z drużyny ratunkowej do swojego domu. Podczas rozmowy z grupą, była w szoku, gdy Luffy przedstawił się.

Moce i Umiejętności

Memo Memo No Mi

Zdolności Aktorskie

Zdolności Kulinarne

Nawigacja i Kartografia

Ciekawostki

  • "Purin" (プ リ ン) to japońskie określenie (kremu) puddingu, i ogólnie sposób wymawiania słowa "budyń".
  • Charlotte Pudding posiada trzecie oko gdyż jest hybrydą - jej ojciec pochodził z plemienia nazywanego przez Big Mom "plemieniem Trójokich" .

Nawigacja

  1. PATRZ Szablon:Totto Land

Więcej z Fandomu

Losowa wiki