Fandom

One Piece Wiki

Charlotte Praline

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Charlotte Praline jest 29 córką Rodziny Charlotte i żoną Aladina.

Wygląd

Praline jest dużą syreną z piegami pod oczyma i długimi jasnymi włosami ułożonymi z przodu na kształt rekina młotogłowego a z tyłu związane w kok. Jej ogon jest ciemny z małym jasnym fragmentem z przodu, a na sobie nosi rozpiętą ciemną kurtkę kurtkę w kwiatki.

Charakter

Praline wydaje się zaborczą i apodyktyczną syreną. Na co wskazuje jej zachowanie wobec Aladine gdy obawiała się że zamierza ją opuścić. Aladine wydaje się naprawdę wiele dla niej znaczyć bo jest gotowa narazić się Big Mom aby tylko móc nadal z nim być, co jednoznacznie pokazuje że kocha swojego męża.

Historia

Przeszłość

W ramach zacementowania sojuszu między Piratami Ryboludzi a Piratami Big Mom ,Praline poślubiła Aladine Pierwszego Oficera Słonecznych Piratów.

Fabuła

Saga Yonko

Akt Tortowa Wyspa

Gdy Jinbe omawiał powody opuszczenia Big Mom i dołączenia do załogi Monkey D Luffy|Luffy'ego. Przysłuchująca się wszystkiemu Praline wściekała się myśląc że Aladine zamierza ją opuścić. Jednak Aladine stwierdził że jest gotów do negocjacji z Big Mom na co Praline odpowiedziała że bez względu na wszystko on jest dla niej ważniejszy od Big Mom po czym go objęła. Następnie ostrzegła Jibne'ia że ci którzy przed nim próbowali opuścić załogę jej matki płacili za to ogromną cenę.

Ciekawostki

  • Praline podobnie jak wiele innych postaci w One Piece posiada swój własny styl śmiechu "Shashasha"
  • "Praline" to angielskie słowo na "pralinki", czyli rodzaj czekoladek.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki