FANDOM

175px-Luffychibi.png

Charlotte Praline jest pół-człowiekiem i pół-syreną-rekinem młotowatym, a także 21-szą córką rodziny Charlotte. Jest żoną Aladdina i członkiem jego załogi, Słonecznych Piratów. Zerwała więzy ze swoją rodziną i działa przeciwko niej.

Wygląd

Praline jest dużą syreną z piegami, jasnoniebieskimi oczami i długimi blond włosami spiętymi w kok z tyłu i wystające formy przypominające kształtem prawdziwego rekina młotowatego. Nie wiadomo, czy jest coś pod warstwą włosów, co utrzymuje je w takiej pozycji. Jej ogon jest ciemny z jasnymi falbankami z przodu. Nosi ciemną rozpiętą koszulę z kwiatami na krawędziach. Za ustami ma ostre zęby jak u rekina młotowatego. Jest bardzo wysoka, dużo wyższa od swojego męża, Aladdina.

Osobowość

Praline jest zaborcza i denerwuje się, gdy myśli o możliwości opuszczenia jej przez Aladdina. Kocha jednak swojego męża i jest bardziej lojalna mu niż własnej matce. Z własnej woli opuściła ją, by dołączyć do Słonecznych Piratów.

Jak wiele innych postaci, ma swój unikalny śmiech: "Shashasha".

Umiejętności i moce

Praline Sings to the Sea Slugs

Praline wyłącza terytorialne ślimaki morskie swoim śpiewem.

Jako pół-syrena, Praline potrafi oddychać pod wodą i pływać z bardzo dużą prędkością. Praline jest niezwykle utalentowaną śpiewaczką i ma bardzo mocny głos. Potrafiła dosięgnąć śpiewem i przechwycić wszystkie terytorialne ślimaki morskie na dnie całego archipelagu Totto Land.

Historia

Przeszłość

W ramach zacementowania sojuszu między Piratami Ryboludzi a Piratami Big Mom ,Praline poślubiła Aladine Pierwszego Oficera Słonecznych Piratów.

Fabuła

Saga Yonko

Akt Tortowa Wyspa

Gdy Jinbe omawiał powody opuszczenia piratów Big Mom i dołączenia do załogi Luffy. Przysłuchująca się wszystkiemu Praline wściekała się myśląc że Aladine zamierza ją opuścić. Jednak Aladine stwierdził że jest gotów do negocjacji z Big Mom na co Praline odpowiedziała że bez względu na wszystko on jest dla niej ważniejszy od Big Mom po czym go objęła. Następnie ostrzegła Jibne'ia że ci którzy przed nim próbowali opuścić załogę jej matki płacili za to ogromną cenę.

Ciekawostki

  • Praliny (po angielsku praline) to czekoladki nadziewane orzechami i cukrem. Imię postaci, podobnie jak imiona innych członków rodziny Charlotte i załogi Big Mom, nawiązuje do jedzenia.
  • Praline w 830. rozdziale została przedstawiona jako 29. córka rodziny Charlotte. Potem jednak, w SBS w 86. tomie, wyjawiono szczegółowe informacje na temat jej siostry Charlotte Joscarpone. W następnym tomie zmieniono pozycję Praline na 21. córkę.
  • Potrafi wabić różne istoty swoim potężnym śpiewem podobnie, jak syreny z mitów, które potrafiły zwabiać swoim śpiewem statki na skały.

Nawigacja