FANDOM

175px-Luffychibi.png

Charlotte Opera – piąty syn rodziny Charlotte, służył w Totto Land jako Minister Bitej Śmietany (生クリーム大臣 Nama Kurīmu Daijin). Były członkiem załogi Big Mom, dopóki własna matka nie zabiła go podczas jednego z szałów.

Wygląd

Opera Anime Concept Art

Szkic koncepcyjny Opery z anime.

Opera był ogromnym mężczyzną z niezwykle szerokim ciałem. Jego głowa i ręce pokryte były półciekłą substancją, która tworzyła wielką brodę, na której nosił wstążkę. Ubierał się w płaszcz z długą peleryną. Nosił też bransolety i pas w kropki zrobione z tej samej cieknącej substancji. Miał niezwykle małe nogi w porównaniu do reszty ciała.

Osobowość

Opera zdaje się mieć analityczny umysł. Po zobaczeniu pokonanego Crackera stwierdził, że Luffy musi znajdować się w pobliżu. Dba o swoją rodzinę i dobrobyt Sweet City. Próbował powstrzymać swoją matkę od zabicia Moscato. Przejął go też widok pokonanego Crackera.

Traktuje poważne sprawy, którego nie dotyczą, z nonszalanckim stosunkiem. Przygotowywał się do torturowania Nami bez żadnego wyrazu na twarzy. Opera jest tchórzliwy i dbał o swoje własne dobro, zmyślając historię o śmierci Luffy'ego i Nami, by nie zostać ukaranym za nieupilnowanie ich.

Ma zwyczaj dodawania końcówki "-fa" (ファ) na końcu zdania. Końcówkę tę wypowiada też podczas swojego charakterystycznego śmiechu, który brzmi "Fafafa" (ファファファ Fafafa).

Umiejętności i moce

Jako Minister Bitej Śmietany, Opera zarządza jedną z 35 wysp Totto Land. Z powodu jego rozmiaru można podejrzewać, że ma on sporą siłę fizyczną. Był w stanie podnieść młodego chłopca jedną ręką.

Diabelski Owoc

Opera's Devil Fruit Ability

Moc Diabelskiego Owocu Opery.

Opera zjadł Diabelski Owoc, który pozwala mu tworzyć i manipulować ogromnymi ilościami śmietany. Cukier w tej śmietanie jest w stanie wywoływać chemiczne oparzenia po kontakcie ze skórą. Zdaje się, że Opera korzysta z tej mocy przez cały czas, gdyż bez przerwy pokryty jest w śmietanie, nawet w momentach, gdy nic się nie dzieje lub gdy jego dusza jest wysysana.

Techniki

  • Cream Monster (クリームモンスター Kurīmu Monsutā): Opera pokrywa dolną połowę swojego ciała dużą ilością śmietany i tworzy z niej macki, przez co przypomina Krakena. Atakuje wtedy wroga dużą ilością śmietany, zmieniając przy tym jej słodkość i podpalając.

Bronie

Gdy Opera przygotowywał się do torturowania Nami, miał przy sobie kuszę.

Główne walki