FANDOM

175px-Luffychibi.png

Lola to kapitan Dudniących Piratów i 23-cia córka rodziny Charlotte. Jej matką jest Imperator Charlotte Linlin, a jej ojcem 25-ty mąż Linlin, Pound. Jest młodszą bliźniaczką Charlotte Chiffon.

Służyła jako Minister Czekolady (チョコレート大臣 Chokorēto Daijin) w Totto Land, ale uciekła po tym, jak zaaranżowano jej małżeństwo z księciem Lokim z Elbafu. Ponieważ chciała ślubu z miłości, zaręczyła się tyle razy, że stała się znana jako "Propozycja Małżeństwa". Była członkiem Stowarzyszenia ofiar Thriller Bark po tym, jak Gekko Moriah zabrał jej cień i umieścił w ciele zombie-guźca, który także miał na imię Lola.

Wygląd

Lola jest wysoką, korpulentną kobietą z krótkimi i cienkimi nogami. Ma dużą głowę, małe oczy, charakterystyczny nos i usta grubo pomalowane czerwoną szminką. Brakuje jej jednego zęba. Ma różowe włosy splecione w dwa warkocze, a na głowie ma mały czarny melonik.

Jest bardzo podobna do swojej bliźniaczki, Charlotte Chiffon.

W młodości, Lola była grubsza niż teraz, nie brakowało jej zęba, a jej włosy spięte były w kok. Nosiła pomarańczową kokardkę i brzoskwiniową sukienkę z szerokimi rękawami.

Galeria

Osobowość

Lola jest kobietą pragnącą znaleźć miłość, chociaż odmówiła zaręczynom Lokiego. Uciekła od zaaranżowanego małżeństwa, by odnaleźć swoją prawdziwą miłość. Przed Aktem Thriller Bark zaręczyła się 4443 razy i każda jej próba skończyła się niepowodzeniem. Gdy zobaczyła Luffy'ego, zaręczyła się po raz kolejny. Potem zaręczyła się Sanjiemu, Chopperowi, Usoppowi, Zoro (dwa razy), Franky'emu (dwa razy) i Brookowi. Na jej szczęście, nie bierze odmowy do siebie i znosi ją bez problemu.

Jest raczej honorowa. Nie chciała opuścić Słomkowych, jedynej gwiazdy nadziei dla jej załogi, nawet, gdy spalić ją miało wschodzące słońce. Początkowo Lola powiedziała, że nigdy nie marzyłaby o wzięciu skarbu od swoich wybawców, póki Nami nie opowiedziała jej o przyjaźni z zombie, który miał jej cień.

Według Chiffon, Lola ma bardzo beztroską osobowość, co sprawia, że jest bardzo optymistyczna i naiwna, przez co wierzyła, że jej matka wciąż się o nią martwi, mimo całej jej bezwzględności. Z tego też powodu dała Nami kartkę Vivre Linlin, wierząc, że jej matka pomoże Słomkowym w potrzebie i nie wiedząc, że ta wciąż trzyma urazę za zrujnowanie możliwego przymierza z olbrzymami.

Relacje

Załoga

Lola jest kapitanem załogi co świadczy o tym, że posiada wśród nich autorytet i zaufanie na tyle duże by móc pełnić tą funkcję. Załoga ufa i troszczy się o swoją panią kapitan pomimo jej dziwactw (jak oświadczanie się każdemu napotkanemu mężczyźnie) i byli gotowi zostać przy niej gdy zdecydowała się patrzeć do końca na walkę słomianych pomimo ryzyka spalenia przez słońce.

Rodzina

Matka Loli

Matka Loli jest znanym piratem z Nowego Świata z którą Lola utrzymuje dobre stosunki. Lola dała Słomianym wiadomość na Vivre Card dla niej jakby jej przyjaciele wpadli w kłopoty.

Przyjaciele

Nami

Nami zaprzyjaźniła się z cieniem Loli który był w ciele świni. Kiedy Nami zrozumiała, że obie Lole to jedna osoba z radości ją uściskała i dała jej nawet część skarbów, które były na statku.

Reszta Piratów Słomkowego Kapelusza

Lola traktuje resztę Słomkowych nie tylko jak dobrych przyjaciół ale też jako wybawicieli którzy którzy ocalili ją i jej załogę przed życiem w w ukryciu przed słońcem.

Wrogowie

Gekko Moriah

Gekko Moriah był wrogiem Loli i jej załogi za to, że ukradł im cienie i zmusił do życia u kryciu przed słońcem. Przez cały czas życia w ukryciu Lola i jej załoga planowali zemstę i gdy Luffy z załogą pojawili się w Thriller Bark udzieliła im wsparcia które pomogło pokonać Morię.

Umiejętności i moce

Mimo, że Gekko Moriah ją całkowicie przewyższał, ta zdołała rozszyfrować jego zdolność, by zrobić kontratak. Lola posiadała też kartkę Vivre swojej matki, której potężna energia duchowa była w stanie ujarzmiać homies. Nie wiadomo, jak Lola weszła w jej posiadanie, gdyż nie każde dziecko Charlotte Linlin może ją mieć.

Zanim uciekła z Totto Land, miała władzę nad Kakaową Wyspą jako Minister Czekolady. Była bardzo utalentowanym producentem czekolady, a Pudding, która sama zna się na tym fachu, była pod wielkim wrażeniem jej zdolności.

Bronie

Lola przez cały czas nosi na plecach dwie katany, a jej zombie potrafił używać broni białej, więc prawdopodobnie dziewczyna jest szermierzem.

Historia

Co najmniej pięć lat przed obecnymi wydarzeniami w serii, Loki - książę królestwa Elbaf - zobaczył i zakochał się od pierwszego wejrzenia w Loli. Gdyby małżeństwo doszło do skutku oznaczyłoby to sojusz między królestwem Elbaf a jednym z Yonko co zmieniłoby drastycznie równowagę sił w Nowym Świecie. Piraci Big Mom byli bardziej niż chętni w kwestii zawarcia tego małżeństwa ale Lola, niedoszła panna młoda, nie chciała z jakiegoś powodu być z Lokim i uciekła w morze razem ze swoją załogą. Big Mom chciała ukryć ucieczkę Loli i w jej miejsce podstawiła jej bliźniaczą siostrę - Charlotte Chiffon, ale Giganci z Elbaf odkryli oszustwo co doprowadziło do do takiego pogorszenia stosunków, że Big Mom musiała zupełnie zrezygnować z próby uczynienia jakichkolwiek prawdziwych gigantów swymi sojusznikami. Z tego powodu Linlin wydała na niczego nieświadomą Lolę wyrok śmierci.

Akt Thriller Bark

Po przeskoku

Po przeskoku czasowym Lola i jej załoga została pokazana w Water 7.

Ciekawostki

SBS69 Sube Sube Lola

Wygląd Loli po zjedzeniu Sube Sube no Mi.

  • Pomimo, że jest drugą osobą, która dała Słomkowym kartkę Vivre, to jest pierwszą, która wyjaśniła jej działanie.
  • Jest pierwszym dzieckiem Big Mom, które pojawiło się w serii.
  • W SBS w 69. tomie Oda został zapytany, co by się stało, gdyby Lola zjadła Sube Sube no Mi.
  • Dzieli aktorkę głosową ze swoją bliźniaczką, Charlotte Chiffon.
  • Ona i Charlotte Dosmarche to jedyne dzieci rodziny Charlotte, których imiona nie pochodzą od jedzenia.

Nawigacja