Fandom

One Piece Wiki

Charlotte Lola

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Lola jest kobietą piratem, która jest kapitanem Dudniących Piratów. Była członkiem Stowarzyszenia ofiar Thriller Bark , grupy ofiar którym Moria ukradł cienie. Jej cień został umieszczony w ciele świni, która także nazywała się Lola.

Wygląd

Lola jest wysoką, korpulentną kobietą z krótkimi i cienkimi nogami. Ma małe oczy, charakterystyczny nos i usta grubo pomalowane czerwoną szminką oraz brakuje jej jednego zęba. Ma różowe włosy splecione w dwa warkocze, a na głowie ma mały czarny melonik.

Osobowość

Relacje

Załoga

Lola jest kapitanem załogi co świadczy o tym, że posiada wśród nich autorytet i zaufanie na tyle duże by móc pełnić tą funkcję. Załoga ufa i troszczy się o swoją panią kapitan pomimo jej dziwactw (jak oświadczanie się każdemu napotkanemu mężczyźnie) i byli gotowi zostać przy niej gdy zdecydowała się patrzeć do końca na walkę słomianych pomimo ryzyka spalenia przez słońce.

Rodzina

Matka Loli

Matka Loli jest znanym piratem z Nowego Świata z którą Lola utrzymuje dobre stosunki. Lola dała Słomianym wiadomość na Vivre Card dla niej jakby jej przyjaciele wpadli w kłopoty.

Przyjaciele

Nami

Nami zaprzyjaźniła się z cieniem Loli który był w ciele świni. Kiedy Nami zrozumiała, że obie Lole to jedna osoba z radości ją uściskała i nawet dała jej część skarbów które były na statku.

Reszta Piratów Słomianego Kapelusza

Lola traktuje resztę słomianych nie tylko jak dobrych przyjaciół ale też jako wybawicieli którzy którzy ocalili ją i jej załogę przed życiem w w ukryciu przed słońcem.

Wrogowie

Gekko Moriah

Gekko Moriah był wrogiem Loli i jej załogi za to, że ukradł im cienie i zmusił do życia u kryciu przed słońcem. Przez cały czas życia w ukryciu Lola i jej załoga planowali zemstę i gdy Luffy z załogą pojawili się w Thriller Bark udzieliła im wsparcia które pomogło pokonać Morię.

Umiejętności i Moce

Broń

Lola nosi na plecach dwa długie miecze które są najpewniej jej głównymi broniami w walce, co świadczy o tym, że może posiadać pewne zdolności szermiercze.

Historia

Akt Thriller Bark

Po przeskoku

Po przeskoku czasowym Lola i jej załoga została pokazana w Water 7.

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki