FANDOM

 Czcigodny Charloss jest członkiem Światowej Szlachty. Jego Ojciec to Roswald, a siostra to Halulia.

Wygląd

Charloss to mężczyzna w średnim wieku, ze znaczną nadwagą. Ma specyficzną fryzurę taką samą jaką mają jego najbliżsi. Pomimo swego wysokiego statusu wygląda niechlujnie, głównie przez smarki które cały czas zwisają mu z nosa.

Nosi zwykły strój Tenryuubito oraz bańkę na głowie, której używa aby nie oddychać tym samym powietrzem co zwykli ludzie. Zwyczaj ten nie jest odosobnionym przypadkiem wśród szlachty.

Osobowość

Swoim zachowaniem przypomina rozpieszczonego bachora, jest tchórzliwy, pewny siebie, chamski oraz podobnie jak wszyscy Tenryuubito nie szanuje ludzkiego życia. Uważa się za lepszego od innych, tylko ze względu na swoje pochodzenie. 

Charloss ma skłonności sadystyczne, lubi znęcać się nad swoimi niewolnikami, sam jak na ironię, do czasu spotkania ze Słomianym nigdy nie doznał bólu.

Nie szanuje on pieniędzy gdyż ma ich pod dostatkiem, pokazał to podczas aukcji gdy chciał kupić Keimi, bez mrugnięcia okiem zaoferował 500,000,000Bsymbol.gif (Syreny są warte 70,000,000 Bsymbol.gif ).

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Archipelag Sabaody

Umiejętności

Jest on bezużytecznym słabym człowiekiem, ale ze  względu na swoich przodków nikt (poza Luffim ) nie odważy się podnieść na niego ręki, ponieważ chroni go Marynarka a atak na Tenryuubito jest poważnym wykroczeniem przeciwko Globalnemu Rządowi.

 Broń

St. Charloss Flintlock.png

Pistolet Charlosa

Charloss posiada pistolet wykonany ze złota. Nie wiadomo jednak czy jest utalentowanym strzelcem, w mieście bez problemu zastrzelił młodego chłopaka, a podczas aukcji nie mógł trafić Słomianego, który powoli wchodził po schodach, być może potrafi dobrze strzelać, ale przestraszył się Luffy'ego.

Ciekawostki

  • Ma 8 żon, wcześniej miał 12 ale rozwiódł się z 5 i ożenił się jeszcze raz.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki