Fandom

One Piece Wiki

Cavendish

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

"Biały Rumak" Cavendish (白馬のキャベンディッシュ Hakuba no Kyabendisshu) to kapitan Pięknych Piratów, a także dowódca pierwszej dywizji Wielkiej Floty Słomianego Kapelusza. Uczestniczył w zawodach w Koloseum Corrida. Nagroda za jego głowę wynosi Bsymbol.gif330,000,000.

Wygląd

Cavendish to młody i wysoki mężczyzna o kobiecych rysach twarzy. Jego długie, blond włosy są rozpuszczone i opadają mu na klatkę piersiową. Posiada on kobiece oczy koloru niebieskiego. Patrząc z góry, Cavendish nosi na głowie czarny kowbojski kapelusz z długim piórem. Ubrany jest w białą, falbaniastą koszule, która rozpięta w połowie, odsłania jego klatę. Na jej wierzchu narzucony ma biały płaszcz. Jego czarne spodnie mają falbaniaste końce nogawek, a na kolanach naszyte kształty gwiazd. Nosi on buty na obcasach, koloru brązowego.

Galeria

Cavendish Portrait.png
Zbliżenie twarzy Cavendish'a.
Cavendish's Wanted Poster.png
Nagroda za głowę Cavendish'a.
Cavendish in the Digitally Colored Manga.png
Cavendish ,kiedy pokazał się w cyfrowej kolorowej mandze.
Cavendish as a Toy.png
Cavendish po przekształceniu w zabawkę.
Cavendish Super Grand Battle X.png

Osobowość

Cavendish to samolubna i zarozumiała osoba, która myśli tylko o swoich fankach i o tym jak stać się jeszcze bardziej rozpoznawalnym. Jednak gdy ktoś wspomni o jego przemijającej sławie, ujawnia się jego prawdziwa natura. Przepełnia go furia i mija trochę czasu zanim ona minie.

Relacje

Najgorsza Generacja

Cavendish nienawidzi każdego kto jest bardziej sławny od niego. Tak jest z Najgorszą Generacją, która w ciągu dwóch lat stała się bardzo rozpoznawalna na Grand Line, przyćmiewając Cavendisha. Jak sam mówi, z miejsca by ich wszystkich pozabijał.

Historia

Przeszłość

Fabuła

Saga Piracki Sojusz

Akt Dressrosa

Umiejętności

Cavendish jest potężnym szermierzem, który opanował umiejętność cięcia z dystansu. Ma w tym dużą wprawę, był wstanie wyciąć w górze drogę po spirali. Posiada też mroczną stronę, jego alter ego Hakuba. Główna mocą Hakuby jest jego niesamowita szybkość. Ktoś taki jak Dellinger, który też w dużej mierze polega na swojej dużej szybkości, nie jest wstanie nawet zareagować na atak, że strony Hakuby. W swoim alter ego Cavendish jest bardziej poważny i analityczny więc nie jest do końca berserkiem mimo chęci wyrżnięcia wszystkich w zasięgu wzroku jest wstanie zatrzymać się na chwilę i pomyśleć, tak jak to było w przypadku szukania luki w barierze Barto.

Cavendish and Hakuba.png
Cavendish i jego alter ego - Hakuba.
Cavendish Half and Half.png
Obie osobowości mające nad sobą po części kontrolę.
Hakuba Defeats Block D Competitors.png
Hakuba pokonuję resztę uczestników z Bloku D, z wyjątkiem Rebecci.

Ciekawostki

  • Cavendish swoje imię zawdzięcza Thomasowi Cavendish, angielskiemu żeglarzowi i korsarzowi.
  • Postać Cavendisha nawiązuje do europejskich bajek i folkloru.
    • Białe konie mają szczególną uwagę w europejskich baśniach i mitach.
    • Przydomek ten nawiązuje także do walecznych rycerzy lub dzielnych książąt, którzy podróżowali właśnie na tych typach koni, w wielu bajkach i baśniach.
    • Miecz Cavendisha, Durandal, nazywa się tak samo jak legendarny miecz francuskiego bohatera, Rolanda.
  • W piątym rankingu popularności zajął 27 miejsce.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki