Fandom

One Piece Wiki

Catacombo

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
Nami Steals Alvida's Treasure.png

Oryginalny tekst znajduje się na stronie: http://www.onepiece.com.pl/readarticle.php?article_id=465 Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Silnikov a korekterem jest Shimi

Kontradmirał Catacombo jest Kontradmirałem Marynarki stacjonujący okolicy Archipelagu Sabaody.

Wygląd

Catacombo jest wysokim mężczyzną w średnim wieku o dobrze zbudowanej sylwetce. Posiada on małe czarne wąsy, przypominające trochę strzałki skierowane w kierunku brody. Oprócz tego ma krótkie czarne włosy oraz lekko zarośnięty podbródek. Ma całkiem spory nos oraz uszy, za którymi znajdują się bokobrody.

Catacombo, jak większość wysoko postawionych Marine, preferuje stylowe garnitury. Jego własny jest dwuczęściowy i składa się z marynarki oraz spodni w kolorze jaśminowym. Guziki w marynarce są koloru czarnego, co nieźle komponuje się z jego czarną koszulą oraz sinym krawatem. Jak większość Admirałów, nosi on pelerynę cechującą się naramiennikami ze złotą torsadą i bordową taśmą oraz żółtymi bulionami i niebieskim wypełnieniem powyżej. Rękawy płaszcza zakończone są bordowymi mankietami. Dodatkowo, tak jak Akainu, nosi on popularną czapkę z daszkiem z napisem Marine.

Osobowość

Możemy tylko stwierdzić, że jest osobą podatną na kobiece wdzięki (ale kto by nie był, gdyby przed jego oczami stanęła Boa Hancock) i mimo uległości w stosunku do Pirackiej Cesarzowej, musi być dobrze wyszkolony i cieszy się posłuchem wśród swoich podwładnych, ponieważ przewodził on trzem okrętom wojennym (w mandze jednemu), które miały za zadanie zatrzymać Słomków.

Fabuła

Saga Nowy Świat

Akt Powrót do Archipelagu Sabaody

Po raz pierwszy widzimy Catacombo, kiedy atakuje statek Słomkowych Kapeluszy na Archipelagu Sabaody. Kule wystrzelone z armat nie dolatują jednak do celu ponieważ zatrzymuje je Boa Hancock, strzelając do nich swoimi strzałami. Marynarze zostają unieruchomieni, ponieważ tuż przed dziobem ich okrętu wojennego stanęła bandera Piratów Kuja, aby ochronić Luffy’ego i pozwolić mu wyruszyć na wyspę ryboludzi. Kontradmirał próbuje jeszcze później powiedzieć Cesarzowej, że nie ma pojęcia, jak groźni są piraci Słomkowego Kapelusza i Marynarka musi ich złapać, ale jest tak zauroczony, że zamiast gałek ocznych pojawiają mu się duże, różowe serduszka.

Umiejętności

Nie mamy żadnych informacji o bojowych umiejętnościach Kontradmirała. Możemy jedynie przypuszczać, że ze względu na swoją wysoką rangę posiada on wachlarz wysokiej klasy umiejętności bojowych.

Ciekawostki

  • Jego imię prawdopodobnie wzięło swoją nazwę od połączenia słów: katakumby i combo.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki