FANDOM

175px-Luffychibi.png

Carrot jest członkini Plemienia Minków znajdującego się na wyspie Zou.

Wygląd

Carrot jest minkiem, królikiem. Ma białe futerko, blond włosy, królicze uszy, łapki, nos i duży okrągły ogonek oraz humanoidalną figurę. Nosi krótką pomarańczową sukienkę, jasnoniebieską pelerynkę oraz białe buty, a na jednej z łapek nosi rękawicę z pazurami, którą używa jako broń. Po zakradnięciu się na Thousand Sunny została pokazana w zwyczajnych ubraniach. Nosi bezrękawnik z napisem "Rabbit" z przodu, krótką ciemną spódnice z jasnym paskiem położonym poziomo na niej paskiem, ciemne buty oraz ciemną czapkę z kaszkietem. Ma również manierkę i plecak.

Galeria

Carrot Manga Color Scheme.png
Schemat kolorów Carrot w mandze.
Carrot Casual Outfit.png
Strój Carrot po zakradnięciu się na Thousand Sunny.
Carrot Tortowa Wyspa.jpg
Strój Carrot na Tortowej Wyspie.

Charakter

Carrot jest bardzo opiekuńcza względem Księstwa Mokomo i jest bardzo agresywna w stosunku do obcych. Podobnie jak inni minkowie, odnosi się do ludzi jako "pomniejszy mink".

Podobnie jak zwykły królik, lubi gryźć różne rzeczy, jak pokazano na przykładzie Luffy'ego. Uwielbia marchew, dlatego cały jej prowiant składa się z marchwi. Gdy zobaczyła luffyego jedzącego jej marchewkę od razu go zaatakowała. Niemniej jednak, może się szybko uspokoić, gdy ktoś pogłaszcze ją po głowie.

Mimo statusu wojownika, Carrot wydaje się naiwna i dziecinna, gdy słyszy coś ciekawego, przykładem jest sytuacja, gdy Luffy planował zniszczyć przyjęcie Big Mom, uważa że będzie zabawnie, na co usłyszała że to nie jest gra. Przebywając na Zou nie miała pojęcia o tym jak duży jest świat do czasu zakradnięcia się na statek słomianych, była zaskoczona również faktem ile dni zajmie podróż na tortową wyspę. Zawsze chciała zobaczyć świat zewnętrzny i błagała Pedro o to by nie brać jej z powrotem do domu.

Umiejętności

Carrot Floats Over Zoro.png

Carrot unika cięcia Zoro.

Carrot jest bardzo szybka i zwinna, z łatwością unikneła ciosu Zoro'a. Jej pazury są wystarczająco mocne by mierzyć się z mieczem Zoro. Pedro poręczył za nią, twierdząc, że jest ona silniejsza niż przeciętny mink.

Carrot Elektro.jpg

Carrot używa Elektro na Zoro.

Podobnie jak wszyscy minkowie potrafi korzystać z Elektro, techniki polegającej na wytwarzaniu prądu elektrycznego i rażenie nim przeciwnika.

Broń

Carrot Weapon.jpg

Rękawica Carrot.

Carrot nosi na prawej dłoni rękawicę z pazurami, która jest wystarczająco silna, aby zmierzyć się z mieczami Zoro i może również ukierunkować jej Electro.

Broń ta jest pewnie w podstawowym ekwipunku bojowym każdego minka, gdyż w walce z Piratami Bestii wielu minków używało właśnie takich rękawic.

Historia

Akt Zou

Ciekawostki

  • Jej imię "Carrot" w języku angielskim oznacza marchew.
  • W odcinku 502 w minucie 7:15 można zauważyć mężczyznę tulącego łudząco podobną do niej maskotkę.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki