Fandom

One Piece Wiki

Caroline

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Caroline jak przedstawiono w anime, jest vicekrólową Królestwa Kamabakka znajdującego się na Wyspie Momoiro , zastępującą Emporio Ivankov'a po tym jak ten został uwięziony w Impel Down. Ludzie z królestwa nazywają go Carol-sama. Podobnie jak Ivankov, zwraca się do Okama z wyspy "cukiereczki".

Wygląd

Caroline jest mężczyzną w średnim wieku. To Okama z mocnymi rysami twarzy. Nosi czerwoną perukę, fioletową sukienkę i sztuczne piersi pod nią. Ma pomalowane usta czerwoną szminką, a na oczach różową maskę. Posiada też białe pończochy sięgające za kolana i granatowe pantofle. Posiada też niebieską sukienkę, w którą ubiera się zastępując Królową.

Osobowość

Ma bardzo arogancki charakter, stale nękał Sanji'ego pomimo tego jak był dręczony. Podobnie jak reszta Okama na wyspie, jest dość bezwzględny i stanowczy, gdy próbuje przekształcić przybyszów w Okama i pozostaje bardzo wierny swojej królowej Ivankov.

Umiejętności

Caroline jest mistrzem tak jak reszta Okama w królestwie specjalnej sztuki walki Newkama Kenpo co zaprezentował, gdy walczył z Sanjim. Jest w stanie bardzo szybko zniknąć z pola widzenia Sanji'ego podczas ich walki.

Historia

Walki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki