Fandom

One Piece Wiki

Cands

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Cands na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Cands - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Piratów Białobrodego. Występuje wyłącznie w mandze.

Wygląd

Cands Portrait.png

Widok na plecy Candsa w mandze.

Cands jest mężczyzną o nienaturalnie długiej szyi wokół której nosi kaptur w stylu żyrafy. Nosi czarny płaszcz z podwiniętymi rękawami, spodnie jasnego koloru oraz buty. Dodatkowo nosi jasną koszulę z podwiniętymi rękawami do łokci. W mandze nosi długą włócznie oraz Trikorn na głowie. W oryginalnym szkicu nosi natomiast zwykłą czapke. Swoim wyglądem mocno przypomina żyrafę.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Candsa poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Cands staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Piratów Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Cands wraz ze swoją załogą dołącza do sił Piratów Białobrodego by go ocalić. Nieco później widzimy go w momencie kiedy Aokiji zamraża Jozu, a Coby staje pomiędzy admirałem Akainu a Piratami Białobrodego. Wtedy też właśnie widzimy plecy Candsa.[1]

Akt po Wojnie

Cands razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Cands staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w nowym świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Piratów Białobrodego.

Dzierży w rękach Naginate, jednak nie widzimy jego udziału w walce. Zważywszy na jego reputacje można przypuszczać, że posiada pewne umiejętności w posługiwaniu się nią.

Ciekawostki

  • Podobnie do Kaku jego motywem przewodnim jest żyrafa.

Przypisy

  1. One Piece Manga — Tom 58 Rozdział 569, Wystąpienie Candsa.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki