Fandom

One Piece Wiki

Cancer

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Nami Steals Alvida's Treasure.png

Oryginalny tekst znajduje się na stronie: http://www.onepiece.com.pl/readarticle.php?article_id=489 Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Silnikov a korekterem jest Artur

Wiceadmirał Cancer (キャンサー中将, Kyansā Chūjō) jest jednym z Wiceadmirałów Marynarki.

Wygląd

Cancer as a Young Marine.png

Cancer młodości w Marynarcie.

Cancer to dosyć wysoki mężczyzna o jasnej karnacji skóry. Posiada długie, siwe włosy związane z tyłu w koński ogon lub po protu opadające mu na ramiona. Po obu stronach czoła widnieją jednak zakola, które sa oznaką łysienia. W anime podczas wojny w Marineford musiał on pofarbować swoje włosy na czarno. Ponadto posiada on smukły nos, masywną szyję oraz spiczaste, nieco elfickie uszy i szczękę w kształcie odwróconego trapezu. Ma czarne oczy, a jego cechą charakterystyczną jest sporej wielkości blizna, przecinająca w pionie lewe oko. Jako młody marynarz, Cancer posiadał już swoją bliznę i miał krótkie, gęste włosy. Ponadto na jego twarzy gościł pewien grymas niezadowolenia, ponieważ końcówki jego ust były skierowane ku dołowi.

Jeżeli chodzi o ubiór to Cancer, jak większość wiceadmirałów preferuje stylowe garnitury. Jego własny jest dwuczęściowy i składa się z marynarki oraz spodni w kolorze sadzy. Guziki w marynarce są koloru czarnego, co komponuje się z jego białą koszulą (deliatnie pobrudzoną na wojnie, co sprawiło, że zmieniła kolor na szary) oraz czarnym krawatem. Oprócz tego nosi pelerynę cechującą się naramiennikami ze złotą torsadą, bordową taśmą, żółtymi bulionami i niebieskim wypełnieniem powyżej. Rękawy płaszcza zakończone są mankietami w bordowym kolorze, a guziki są pozłacane. Ponadto wiceadmirał spina włosy czarną gumką i pali brązowe cygara. Jako młody marynarz, Cancer nosił standardową, marynarską koszulę i czarny krawat.

Osobowość

Cancer jest całkiem silnym i bystrym marynarzem. Już w czasach młodości wyglądał na groźnego przeciwnika, z którym nie warto było zadzierać.

Fabuła

Saga East Blue

Akt Loguetown

Stainless Beside Cancer.png

Cancer obok Stainlessa.

Po raz pierwszy wiceadmirała Cancera widzimy po prawicy Stainlessa podczas zebrania, na którym omawiane są nagrody za piratów z East Blue. Brandnew rozpoczął spotkanie od przedstawienia tematu, który zmusił marynarzy do spotkania. Okazało się, że chodzi o Słomkowych Kapeluszy, którzy wypłynęli już na pełne morze i Marynarka chwilowo nie jest w stanie ich złapać. Brandnew jest całkiem nieźle poinformowany i wie o tym, że zanim Luffy zebrał pierwszych członków załogi, pokonał jednego z Kapitanów Marynarki, a mianowicie Morgana. Według ówczesnego majora piraci ciągle rosną w siłę i po pokonaniu przez Luffy’ego najsilniejszych piratów na East Blue, czyli Buggy’ego (15 mln beli), Don Kriega (17 mln beli) i Arlonga (20 mln beli), stał się on najsilniejszym człowiekiem na Wschodnim Morzu. Przyjmując, że średnia nagroda za głowę pirata na East Blue wynosi 3 mln beli, Brandnew na początek zdecydował, że Luffy będzie wart 30 mln beli. Na końcu dodał, że Luffy jest niebezpieczny i nie powinien dłużej pozostawać na wolności, a nagroda wydaje się mu rozsądna, z czym zgodzili się zgromadzeni w pomieszczeniu, a więc również Cancer.

Saga Skypiea

Akt Jaya

Cancer pojawia się również podczas spotkania, mającego wyłonić nowego członka Shichibukai po porażce Crocodile’a z Luffym. Niespodziewanie obok siedzącego na krześle Cancera (kawałek na prawo od Tsuru), rozpoczęła się szamotanina. Mozambia zaatakował innego wiceadmirała – Stainlessa. Tamten nie wiedząc dlaczego jego kolega zaczął go dusić, zaczął gwałtownie się szarpać i próbował przekonać Mozambię by zaprzestał ataku. Marynarz oznajmił, że to nie on jest winny całego zajścia i nie jest w stanie kontrolować swojej ręki. Zdenerwowany Stainless nie uwierzył jednak Mozambii i obrażając go, krzyknął by przestał go wreszcie oszukiwać. Chwilę później Tsuru rozgryzła co się dzieje i upomniała Doflamingo, prosząc go, by był grzecznym chłopcem i przestał.

Cancer obrócił się w kierunku balkonu i z pogardą spojrzał na Shichibukai (w anime próbuje on pomóc walczacym wiceadmirałom). Joker nie miał zamiaru jednak słuchać jedynej pani wiceadmirał w Marynarce i sterując biednym Mozambią, wyciągnął jego ostrze, po czym napuścił go na broniącego się Stainlessa. W tym samym momencie do pomieszczenia wszedł admirał floty Sengoku i uspokoił sytuację. Chwilę później wszyscy „kulturalnie” zasiedli przy okrągłym stole (Cancer po lewej stronie od Sengoku, w anime po prawicy ówczesnego admirała floty, a na lewo od Mozambii) i rozpoczęli rozmowę na temat zastępstwa dla Crocodile’a. Na spotkanie z pewnym opóźnieniem dotarł również Mihawk oraz Laffitte. Ten ostatni zjawił się w Mariejois aby zaproponować na stanowisko Shichibukai swojego kapitana – Marshalla D. Teacha, co wywołało u Cancera zdziwienie.

Saga Wojna Białobrodego

Akt Impel Down

Widzimy Cancera siedzącego przy okrągłym stole na prawo od Mihawka, w towarzystwie pozostałych Shichibukai - Kumy, Morii, Czarnobrodego i Jokera oraz przedstawicieli Sprawiedliwości- Tsuru, Stainlessa i nieznanego nam, wysokiego rangą marynarza. Wiceadmirał palił cygaro i w spokoju oczekiwał na rozwój wydarzeń, kontrolując przy okazji członków Shichibukai.

Akt Marineford

Zanim doszło do walki z Piratmi Białobrodego, Marynarka gromadziła swoje siły rozrzucone po całym świecie. Również Cancer jako jeden z wiceadmirałów został wezwany do walki w głównej siedziby Marynarki. Podczas starć widzimy go w towarzystwie innych wiceadmirałów, kiedy piraci rozpoczynają swój szturm. Cancer stał za swoim kolegą – Stainlessem. Po raz kolejny, pojawił się jeszcze w towarzystwie Tsuru, kiedy Białobrody i jego sprzymierzeńcy, próbowali dostać się w okolice platformy na pokładzie statku, który miał być tam wepchnięty, przez Małego Oarsa Jr. Na twarzy Cancera odmalowało się wtedy niedowierzanie. Wiceadmirał klnąc, wyraził swoje zdziwienie faktem, że Białobrody od poczatku bitwy ukrywał pod powierzchnią wody jeszcze jeden statek.

One Piece Film: Z

Moce i Umiejętności

Jako Wiceadmirał może prowadzić atak Buster Call, jako jeden z głównodowodzących. oraz dowodzić żołnierzy marynarki niskiego stopnia.

Haki

Główna strona: Haki

Cancer zdecydowanie potrafi posługiwać się Haki, czyli umiejętnością wyczuwania duchowej energii innych istot, inaczej zwaną Ambicją. Wiemy to dzięki informacji doktora Fishbonen'a zajmującego się Coby'm, który wspomniał, że każdy Wiceadmirał Marynarki oraz wszyscy powyżej tego stopnia są w stanie jej używać. Nie wiemy jednak, które z rodzajów Haki Cancer zdołał opanować, ponieważ nie ukazał nam ich dotychczas w żadnej sytuacji.

Walki

Rożnica między Anime a Mangą

  • W anime, podczas ustalania ceny nagrody za schwytanie Monkey D. Luffy, nie widzimy Cancera, siedzącego obok Stainlessem.
  • W Odcinku 151, on nie miał blizny.

Ciekawostki

  • Odpowiednikiem słowa Cancer w języku polskim jest rak. Może się on odnosić do popularnego skorupiaka, gwiazdozbioru, lub ciężkiej choroby (wiceadmirał pali cygara).

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki