Fandom

One Piece Wiki

Calm Belt

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Calm Belt to dwa morskie pasy otaczające Grand Line od strony północnej i południowej. Na tych obszarach nie występują prądy morskie ani wiatry. Są też siedliskiem Króli Mórz. Pasy te są skuteczną barierą dla tych, którzy chcą wpłynąć na Grand Line. Marines mogą pływać po Calm Belt wykorzystując Kairoseki, dzięki któremu Królowie Mórz nie wyczuwają ich obecności.

Ważniejsze Miejsca

Wyspa Amazon Lily jest jednym z niewielu miejsc, które są znane z położenia na Calm Belt. Ta lokalizacja strzeże wyspę przed intruzami. Jednak jest to bezskuteczne przeciwko Marines, którzy używają Kairoseki. Silvers Rayleigh jest jedyną osobą, która dopłynęła do wyspy przez Calm Belt wpław.

Inną naturalną wyspą na Calm Belt jest wyspa Rusukaina, która znajduje się na północnym zachodzie od Amazon Lily.

Również Impel Down jest położone pod wodą na Calm Belt ze względu na bezpieczeństwo, które zapewniają Królowie Mórz. Ucieczka z tego więzienia jest wręcz niemożliwa, jednak Shiki zdołał uciec poprzez odcięcie własnych nóg. Niedawno również Luffy'emu udało się wtargnąć do Impel Down i uciec zabierając ze sobą 241 więźniów.

Kapitan Piratów Rumbar, Calico Yorki powiedział, że próbował uciec z Grand Line poprzez Calm Belt, po tym jak kilku członków załogi zaraziło się śmiertelną chorobą.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki