FANDOM

"Akrobata" Cabaji to szef sztabu Buggy'ego, członek Sojuszu Buggy'ego i Alvidy oraz Organizacji Piratów Pocztowych. Ze względu na jego działania, może być uważany za pobocznego antagonistę Aktu Miasto Orange.

Wygląd

Cabaji jest wysokim szczupłym mężczyzną ze specyficznym ułożeniem włosów, które zakrywają połowę jego twarzy. W komiksie jego włosy są czarne. W animacji są one jasnozielone w miejscach, gdzie są wygolone i ciemnozielone w miejscach, gdzie są długie. Zwykle nosi szalik w biało-niebieską kratę, który zakrywa dolną część jego twarzy. Do tego ma na sobie brązowy płaszcz bez rękawów (fioletowy w animacji), który sięga jego kolan, białe spodnie przytrzymywane przez białą (jasnoniebieską w animacji) szarfę i białe buty. Jego włosy są obcięte w dziwny sposób, gdyż na jednej połowie są długie, a na drugiej wygolone w paski.

Osobowość

Cabaji jest zawsze poważny, tajemniczy i elegancki. Znajomość sztuki akrobacji sprawia, że jest doskonałym wojownikiem. Wydaje się, że podobnie jak Moji, dba o swojego kapitana. Zwykle stoi u boku Buggy'ego w przeciwieństwie do Moji'ego, który wykonuje w tym czasie inne polecenia. Zdaje się, że Cabaji nie dba o lwa Moji'ego, Ritchie'ego, gdyż użył go jako tarczy przeciw Specjalnej Kuli Armatniej Buggy'ego, by się nie ubrudzić.

Fabuła

Saga East Blue

Akt Miasto Orange

Mini Akt: Załoga Buggy'ego: Po Bitwie!

Akt Loguetown

Saga Niebiańska Wyspa

Akt Jaya

Saga Wojna Szczytów

Akt Impel Down

Akt Po Wojnie

Saga Piracki Sojusz

Akt Zou

Umiejętności i moce

Sztuczki akrobatyczne

  • Sztuka Akrobacji: Ogniem i Dechem (曲技! 火事おやじ Kyokugi! Kaji Oyaji, dosłowne znaczenie: "Akrobacja! Płomień Starca"): Cabaji zieje ogniem. Po raz pierwszy technika została użyta w walce przeciw Roronoa Zoro. Atak ten nazywany jest The Breath of Fire w tłumaczeniu Viz Manga, Blazing Death w dubbingu 4kids i Arsonist Technique w dubbingu FUNimation.
  • Sztuka Akrobacji: Czar Par (曲技! 湯けむり殺人事件 Kyokugi! Yukemuri Satsujin Jiken, dosłowne znaczenie: "Akrobacja! Sprawa Morderstwa w Oparach Gorących Źródeł"): Tworzy chmurę kurzu przez wymachiwanie wokół swoim mieczem. Cabaji zadaje wtedy swojemu przeciwnikowi "atak z ukrycia". Atak ten nazywany jest Murder at the Steambath w tłumaczeniu Viz Manga i dubbingu FUNimation, a w dubbingu 4kids Extreme Wrath at the Steambath.
    • Sztuka Akrobacji: Hej, w Góry (曲技! 山登ろー Kyokugi! Yama Noborō, dosłowne znaczenie: "Akrobacja! Wspinaczka Górska"): Cabaji wjeżdża w górę po ścianie. Atak ten nazywany jest A Hike in the Mountains w wersjach angielskich. Połączone jest ze Sztuką Akrobacji: Czar Par.
  • Sztuka Akrobacji: Taniec Stu Bączków Kamikaze (曲技! カミカゼ百コマ劇場 Kyokugi! Kamikaze Hyakkoma Gekijō, dosłowne znaczenie: "Akrobacja! Teatr Stu Bączków Kamikaze"): Cabaji wypuszcza na wroga sto bączków wypełnionych materiałami wybuchowymi. Atak ten nazywany jest Dance of 100 Kamikaze Tops w tłumaczeniu Viz Manga i dubbingu FUNimation, a w dubbingu 4kids Dance of 100 Tumultous Tops.
  • Sztuka Akrobacji: Sztucznych Ogni Moc w Chłodną, Letnią Noc (曲技! 納涼打ち上げ花火 Kyokugi! Nōryō Uchiage Hanabi, dosłowne znaczenie: "Akrobacja! Wystrzelenie Fajerwerków w Chłodny Wieczór"): Po wykonaniu Sztuki Akrobacji: Hej, w Góry, Cabaji odbija się od ściany, lecąc wysoko w górę. W angielskich wersjach atak ten nazywany jest Fireworks in the Cool Summer Breeze. Po nim następuje Opadający Żon-Kill.
    • Opadający Żon-Kill (一輪刺し Ichirin Zarashi, dosłowne znaczenie: "Ukłucie Kołem"): Cabaji błyskawicznie odbija się od powietrza w dół z mieczem skierowanym we wroga. Buggy używa wtedy Pełzającej Pod-Podziałowej Armaty, by utrzymać cel. W angielskich wersjach atak ten nazywany jest Sting of the Unicycle. Używany po Sztuce Akrobacji: Sztucznych Ogni Moc w Chłodną, Letnią Noc.

Główne walki

Nawigacja