Fandom

One Piece Wiki

CP0

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

CP0 (サイファーポール"ゼロ) a dokładniej Cipher Pol Aigis Zero (サイファーポール"イージス"ゼロ) to najpotężniejsza organizacja wywiadowcza pośród Cipher Pol pracująca dla Globalnego Rządu. Po raz pierwszy została zauważona przez grupę Law'a na Dressrosie niedaleko mostu prowadzącego na Green Bit.

Członkowie

[v · e · ?]
CP-0
 ??????  ??????  ?????? Rob Lucci Hattori
Spandam

Obecnie nie znamy żadnego z imienia członka tej organizacji. Pokazano jedynie wygląd trzech członków. Wszyscy mają na sobie białe garnitury i ciemne krawaty. Każdy z nich ma odmienną maskę, aby chronić swoją tożsamość podobnie jak niegdyś członkowie CP9. Każdy z nich ma ponad przeciętną wysokość, znacznie przewyższają wzrostem mieszkańców Dressrosy. Najmniejszy z nich wydaje się być dowódcą oddziału. Jest ubrany w biały melonik, na szyi zwisa mu długi czarny szalik w niebieskie kropki. Osoba pokazana po lewej nosi biało-czerwony kapelusz, pod szyją ma żółty materiał. Najwyższy z nich nosi różową maskę. Ma fryzurę podobną do Gedatsu i długą siwą brodę układająca się w kształt dzwona.

Znaczenie

O CP0 mało wiemy, jednak mamy pewność, że stoi najwyżej w hierarchii organizacji Cipher Pol i ma największe znaczenie. Nico Robin stwierdziła, że pojawienie się nawet jednego z członków CP0 nie oznacza nic dobrego. Bezpośrednie przewodnictwo nad tą organizacją sprawują Tenryūbito. Dysponują tak potężną mocą, że samo ich przebywanie przeraziło samego Law'a i resztę jego grupy. Nie wiemy jaki jest prawdziwy cel przybycia tak potężnej grupy na Dressrose.

Historia

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki