FANDOM

175px-Luffychibi.png

CP0, a dokładniej Cipher Pol Aigis Zero (サイファーポール"イージス"ゼロ Saifā Pōru Ījisu Zero) to, według Nico Robin, najsilniejsza tajna organizacja spośród Cipher Pol. Po raz pierwszy pojawili się na Dressrosie w pobliżu mostu prowadzącego do Green Bit.

Członkowie

[v · e · ?]
CP0
Rob Lucci Hattori Spandam Kaku Stussy
 ??????  ??????  ?????? Funkfreed (niekanoniczny)

Nienazwani członkowie

Na Dressrosie pojawiło się trzech nienazwanych członków. Nosili białe garnitury z czarnymi krawatami i plemienne maski. Ukazani zostali jako niezwykle wysocy, górując ponad mieszkańcami Dressrosy.

Najniższy z nich nosi biały melonik, czarną szarfę w niebieskie kropki, długi biały płaszcz i coś, co wygląda jak czerwono-złota wstęga odznaczeniowa na klatce piersiowej. Nosi swój krawat luźno. Ma płaską twarz z krótkimi wąsami i bródką, bliznę pod jasnym prawym okiem i zmarszczki pod całkowicie czarnym lewym okiem. To, co ma być maską, przypomina bardziej biały makijaż, gdyż jego usta ruszały się, gdy mówił do ludzi.

Środkowy wzrostem nosi kapelusz w pionowe czerwono-białe pasy i biały płaszcz z pofalowanymi krawędziami. Jego maska ma jasnożółtą kwiecistą brodę, cienki czarny uśmiech, białe oczy i dwie pionowe czarne linie po prawej stronie.

Najwyższy ma lekko ulizaną brodę o kształcie pędzla i kolorze bladoniebieskim. Nosi długą białą szatę i biały koralowy naszyjnik z jasnoniebieskim koralikiem po środku. Jego ciemnoczerwona maska ma groźną minę i czarne dredy.

Opis

O CP-0 mało wiemy, jednak mamy pewność, że stoi najwyżej w hierarchii organizacji Cipher Pol i ma największe znaczenie. Nico Robin stwierdziła, że pojawienie się nawet jednego z członków CP0 nie oznacza nic dobrego. Bezpośrednie przewodnictwo nad tą organizacją sprawują Niebiańskie Smoki. Dysponują tak potężną mocą, że samo ich przebywanie przeraziło samego Lawa i resztę jego grupy. Nie wiemy jaki jest prawdziwy cel przybycia tak potężnej grupy na Dressrosę.

Historia

Akt Dressrosa

Saga Czterech Imperatorów

One Piece Film: Gold

Akt Tortowa Wyspa

Akt Reverie

CP-0 at the Reverie

Agenci CP0 zjawiają się na Reverie.

Nawigacja