Fandom

One Piece Wiki

Byrnndi World

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

"Niszczyciel Świata" Byrnndi World jest kapitanem Piratów Worlda i głównym antagonistą odcika specjalnego 3D2Y. Był również jednym z więźniów szóstego poziomu Impel Down.

Wygląd

Byrnndi World jest bardzo wysokim mężczyzną o szerokim tułowiu i stosunkowo chudych nogach (podobnie jak Bellamy po przeskoku). Ma ciemnozieloną brodę i nieco jaśniejsze wąsy w kształcie litery "W". Nosi hełm z długim rogami (lewy róg został rozbity). Brakuje mu również kilku zębów oraz posiada bliznę na skórze głowy. Nosi czarny płaszcz z fioletowa-żółtymi elementami bez rękawów, brązowe spodnie oraz ciemnobrązowe buty i pasek.

Osobowość

World jak wiele postaci w One Piece ma swój charakterystyczny śmiech. W jego przypadku to "Barororororo". W przeszłości był człowiekiem, który chciał tylko podróżować ze swoim chorym bratem, aby oboje byli wolnymi ludźmi. Jednak po trafieniu do Impel Down jego cele się zmieniły i po opuszczeniu więzienia chce zemścić się na Globalnym Rządzie. Aby spełnić swój cel był gotowy poświęci swoją załogę. Stał się osobą bezwzględną. Po wyznaczeniu za niego nagrody dostał przydomek "Niszczyciel Świata", gdyż niszczył wszystko co stanęło mu na drodze. Charakteryzuje go również niezwykła punktualność. Zawsze wyznacza sobie i swojej załodze czas na spełnienie określonego zadania. Jeżeli, któryś z załogantów nie wykona w swoim czasie jest gotowy go zabić. Los jego załogi wydaje się być mu obojętny. Nigdy nie mógł również swojej załodze wybaczyć rzekomej zdrady i ma do nich ciągle z tego powodu urazę.

Relacje

Załoga

Zanim World został uwięziony w Impel Down miał szacunek do swojej załogi i traktował ich jak przyjaciół. Jednak po zdradzie, kiedy został oszukany przez Cipher Pol i opuszczony przez załogę żywi do nich uraze. Po ucieczce z więzienia stracił szacunek do załogi i fakt, czy przeżyją nie mają dla niego znaczenia. Mimo to załoga ciągle tu ufa.

Byojack

Byojack jest jego bratem, który jest przewlekle chory na nieznaną nam z nazwy chorobę. W dzieciństwie World był zachęcany przez niego, aby wyruszył na morze i "żył za nich dwóch", jednak Byrnndi zabrał go ze sobą. W jego załodze był wicekapitanem i prawą ręka, chociaż nie mógł nawet wlaczyć. Wciąż żywi do niego urazy z powodu wydania rozkazu o ucieczce, kiedy Cipher Pol obezwładnił go. Po wyjściu z więzienia nie traktuje go jak brata, ale zdrajcę. Nie ma dla niego znaczenia, czy przeżyje podczas ataku na Globalny Rząd.

Monkey D. Luffy

Był głównym przeciwnikiem w 3D2Y. Ciągle wypomina mu, że nie mógł uratować swojego brata i jest za słaby aby kogokolwiek uratować co niezwykle złości Luffiego. Uważa go za zwykłego nowicjusza z którym jest w stanie poradzić sobie w 10 sekund. Był nieco zaskoczony, że jest wnukiem Garpa.

Monkey D. Garp

Wiemy, że World miał do czynienia w przeszłości z Garpem. Pamiętał szczególnie jego najpotężniejszą broń, czyli pięści. Podczas walki z Luffym był zaskoczony, że Garp jest jego dziadkiem. Z powodu, że został pokonany przez Cipher Pol z pomocą Garpa i Sengoku z pewnością żywi do niego nienawiść.

Boa Hancock

Globalny Rząd

Historia

Moc i Umiejętności

Byrnndi World był piratem uwięzioym na 6 poziomie więzienia Impel Down co dowodzi, że był bardzo potężny i niebezpieczny. Byrnndi World zjadł diabelski owoc typu paramecia o nazwie Moa Moa no Mi. Jest to diabelski owoc pozwalający na zwiększanie szybkości i masy przedmiotów nieorganicznych oraz prędkości użytkownika do stokrotności pierwotnego ciężaru i szybkości. Posiadał ponadto Busoshoku Haki oraz znał zdolność Geppo.

Walki

Ciekawostki

  • Jest osobą niekanoniczną o najwyższej nam znanej nagrodzie.
  • Pierwsza nagroda za niego wynosiła Bsymbol.gif200.000.000.
  • Jest drugą niekanoniczną osobą z poziomu 6 Impel Down uratowaną przez Czarnobrodego. Pierwszą jest Patrick Redfield.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki