FANDOM

Buki Buki no Mi to Diabelski Owoc typu Paramecia pozwalający władającemu na przemianę swoich części ciała w bronie, sprawiając tym samym, że osoba ta staje się Człowiekiem-Bronią (全身武器人間 Zenshin Buki Ningen). Został zjedzony przez Baby 5.

Etymologia

  • Buki (武器) oznacza po japońsku "broń")
  • W tłumaczeniu Viz Manga i dubbingu FUNimation, owoc nazwany jest Arms-Arms Fruit, gdzie arms pochodzi od armaments.

Mocne i słabe strony

Buki Buki no Mi Reforming

Baby 5 regeneruje się z kawałków pocisku który eksplodował.

Buki Buki no Mi daje użytkownikowi zdolność do zmiany ciała w jakąkolwiek broń. Użytkownik może przekształcić w bronie niewielkie części ciała, takie jak: palce, dłonie lub ramiona, a także większą część np. tułów czy całe ciało.

Podczas, gdy użytkownik jest przekształcony w broń, nie ponosi obrażeń od własnej broni, takich jak podczas detonacji w formie torpedy. Jeśli ciało użytkownika zostanie rozdzielone w wyniku zamierzonej eksplozji broni, te części mogą łatwo zregenerować się do postaci całego ciała użytkownika, tak samo jak przypadku owoców typu Logia. Jednakże użytkownik nie może się regenerować, gdy jest swojej zwykłej formie, nawet jeśli był częściowo przekształcony.

Ten Owoc nie posiada słabości oprócz standardowych słabości Diabelskiego Owocu.

Zastosowanie

Stosownie z zawodem, jaki Baby 5 wykonuje w załodze, używa ona mocy tego owocu do zabijania i walczenia w zakresie długiego i krótkiego dystansu. Do tej pory pokazała, że jest w stanie zmienić swoje ramię w armatę, topór, kosę, a nawet bombę. Przekształca zarówno małe pojedyncze części ciała, jak np. palec w lufę pistoletu, jak i połowę swego ciała w ostrze, a nawet całe ciało w rakietę. Dzięki współpracy z Buffalo i jego mocą obrotowego diabelskiego owocu, Baby 5 w formie broni może powiększyć prędkość cięć zadawanych jako ostrze, lub zestrzeliwać cele z bezpiecznej odległości.

Niektóre diabelskie owoce typu Paramecia są mylone z Logią. Buki Buki no Mi należy do tej kategorii, ponieważ pozwala użytkownikowi na produkcję i zmianę ciała w coś (broń). W tym przypadku zdolność regeneracji jest ograniczona jedynie do niektórych transformacji; tylko w przypadku samookaleczenia, na przykład wysadzenia się w formie rakiety. Ponieważ broń nie jest żywiołem natury, to nie może być Logia.

Techniki

Ciekawostki

  • Buki Buki no Mi jest podobny do Baku Baku no Mi Wapola, gdyż oba owoce pozwalają użytkownikowi przekształcić ich ciała w broń główną różnicą jest to, że Wapol może przemienić te bronie które pożarł i może używać tylko dwudziestu czterech godzinach, aż broń zostanie pełnie strawione, podczas gdy Baby 5 może się zmienić wszystkie rodzaje w każdej chwili. Również moc Buki Buki no Mi jest podobne do mocy Supa Supa no Mi i Bomu Bomu no Mi, ponieważ może produkować noże i materiały wybuchowe.
  • Baby 5 w formie Missile Girl wygląda podobnie do Torpedo Girl z Anime i Mangi Bobobo-bo Bo-bobo.

Nawigacja