Fandom

One Piece Wiki

Brook/Umiejętności

< Brook

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Brook/Abilities and Powers na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

175px-Luffychibi.png

Muzyka

Brook muzyka.jpg

Nemuriuta Flanc

Muzyka to dla Brooka styl życia. Bez muzyki nie wytrzymałby pięciu samotnych dekad. Posiada technikę Nemuriuta Flanc, dzięki któremu usypia wrogów (i czasem Luffy'ego). Po dwuletnim przeskoku potrafi swoją muzyką hipnotyzować wrogów. Brook potrafi grać na każdym instrumencie, ale do walki używa skrzypiec, których smyczkiem jest Shikomizue Brooka.

Diabelski Owoc

BRnewabilities.png

Prawdziwa moc owocu Yomi Yomi

Główna strona: Yomi Yomi no Mi

Brook zjadł Yomi Yomi no Mi jeszcze za życia. Jeżeli użytkownik tego owocu umiera jego dusza może powrócić do ciała. Mimo, że ciało Brooka się rozłożyło i pozostał tylko szkielet to postałe części ożyły.

Po dwóch latach w czasie walki z Zeo okazuje się, że Brook nie umiera od utraty głowy. Gdy dusza odłącza się od ciała nie wiadomo, czy ciało może się samodzielnie poruszać.

Styl walki

Główna strona: Miecz Duszy
Brookvsryuma.jpg

Brook kontra Ryuma

Brook nauczył się fechtunku w swoim rodzinnym kraju. Jest bardzo zdolny, a w dodatku potrafi szybko poruszać całym ciałem, co umożliwia mu niewielka waga szkieletu. Mimo, że jest znakomitym szermierzem, nie jest tak silny jak Zoro i jego techniki Santoryu.

Techniki fechtunku

Techniki muzyki

Broń

Soul sword.png

Brook używa Miecza Dusz

Brook używa na początku miecza Shikomizue, który ukryty jest wewnątrz jego laski. Używa on tego miecza w połączeniu ze swoimi umiejętnościami szermierczymi i posiada go od co najmniej pięćdziesięciu lat.

Po dwóch latach, Brook nazwał swój nowy miecz Mieczem duszy, dzięki niemu rozwinęły się zdolności do pokrycia go z chłodną aurą jego duszy, a nawet zamrożenie go. Twierdził również, że długoręcy pomogli mu naostrzyć nowy miecz.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki