Fandom

One Piece Wiki

Brook/Relacje

< Brook

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Brook na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Relacje

Załoga Rumbar

Brook i yorki.jpg

Brook i umierający Yorki

Główna strona: Piraci Rumbar

Jako członek załogi i jej drugi kapitan, Brook był bliskim przyjacielem całej załogi Piratów Rumbar, czuł się jak część rodziny. Wszyscy cieszyli się muzyką i swoim towarzystwem. Brook jako jeden z całej załogi był smutny, gdy połowa załogi zapadła na nieznaną chorobę.

Gdy niewielu z drugiej połowy pozostało po bitwie w Trójkącie Floriana. Umierający od trucizn piraci obiecali, że będą grać muzykę dla Laboona do śmierci.

Załoga Słomianych

Brookvskuma.png

Brook stara się obronić towarzyszy przed Kumą

Główna strona: Piraci Słomianego Kapelusza

Słomiani (nie licząc Luffy'ego) ostrożnie podchodzili do Brooka, co się zmieniło po wydarzeniach na Thriller Bark. Zanim stał się częścią załogi tylko Luffy się z nim zaprzyjaźnił przez poczucie humoru kościotrupa. Po poznaniu jego osobistej historii z Laboon i przysiędze jaką złożył swym zmarłym kamratom o ponownym spotkaniu z wielorybem reszta Słomianych zdecydowała się zaufać kościotrupowi. Mimo swojego charakteru Brook troszczy się o swoich przyjaciół. Często pyta Nami i Robin, czy pokażą mu one swoje majtki. Nami od razu się denerwuje, a Robin nie traci swojego spokoju. Jego żarty o czaszkach (mówione nawet w poważnych sytuacjach) często rozśmieszają załogę. Jako muzyk załogi często gra różne piosenki by podnieść morale i utrzymać pogodę ducha (lub by poprawić nastrój) u reszty załogi.

Przyjaciele

Laboon

Brook gra dla laboona.jpg

Brook chce uspokoić Laboona swoją muzyką.

Główna strona: Laboon

50 lat temu Laboon był bardzo bliskim przyjacielem Brooka i Piratów Rumbar. Laboon płynął ciągle za nimi i związał się z piratami, nawet był ich członkiem. Gdy chcieli go zostawić na West Blue, by go chronić Laboon popłynął za nimi.

Gdy Brook i niedobitki załogi umierali z powodu trucizny obiecali sobie nagrać ich ostatnią pieśń na nagrywającym dialu, a Brook po odrodzeniu miał tego diala przekazać i odtworzyć Laboonowi. Obecnie Brook bardzo mocno pilnuje swojego afro gdyż wierzy, że dzięki niemu Laboon będzie w stanie go rozpoznać.

Fani

W czasie gdy wszyscy Słomiani trenowali Brook stał się gwiazdą rocka Soul Kingiem. Fani byli mu bardzo wierni, nawet zaatakowali Marynarkę, by ratować swojego idola, gdy ci chcieli go schwytać za piractwo.

Wrogowie

Marynarka

Główna strona: Marynarka

Gdy Brook był kapitanem Piratów Rumbar za jego głowę pojawiła się nagroda wysokości 33 milionów beli. Prawdopodobnie Marines wydrukują nowy list gończy, ponieważ dzięki menedżerowi Brooka dowiedzieli się, że pirat odrodził się jako szkielet.

Thriller Bark

Główna strona: Thriller Bark

Trzech z czwórki Tajemniczej Czwórki z Thriller Bark wie jaki uciążliwy potrafi być Brook, zwłasza Hogback, który boi się kościotrupa. Jedynie Perona nie zna Brooka, ponieważ, gdy on sprawiał problemy to Perona spała.

Ryuma

Główna strona: Ryuma

Przez pięć lat arcywrogiem Brooka był zombie Ryuma, który posiadał jego cień. Jako, że Ryuma miał silniejszy organizm pokonał Brooka. Wiedząc, że nie może zabić Brooka (z powodu cienia), Ryuma pozwolił rannemu wrogowi odejść.

Menedżerzy

Główna strona: Sancrin

Menedżerzy Brooka to długoręcy, który byli uciążeniem dla wyznawców Szatana. Brook miał ich pokonać, ale ci go schwytali i przedstawili jako atrakcję w klatce. Później zrobili z niego gwiazdę rocka. Gdy Brook chciał odejść, by popłynąć z Luffy'm do Nowego Świata egoistyczny menedżer myślący tylko o tym jak zarobić na Brooku wydał go Marynarce.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki