FANDOM

Brogy Jest jednym z dwóch kapitanów pirackiej załogi gigantów z Elbaf, którzy pływali po morzach sto lat przed fabułą. Nagroda za jego głowę wynosi Bsymbol100,000,000.

Wygląd

Jest otyłym gigantem o krótkiej i gęstej brodzie. Brogy nosi hełm z dwoma grubymi rogami po bokach. Ma szeroki, futrzany pas, który najwyraźniej podtrzymywane są przez szelki, ma także dwa mniejsze pasy na broń. Spodnie w pionowe, jasno i ciemno brązowe pasy oraz futrzane buty. Na plecach ma zarzuconą niebieską pelerynę.

Galeria

Osobowość

Tak samo jak Dorry jest bardzo dobrodusznym gigantem lubiącym dobrą zabawę. Szanuje przeciwników, którzy walczą uczciwie. Jest także oddany tradycjom Elbaf i na poważnie podchodzi do świętego pojedynku, który toczy z Dorry'm.

Jak wile postaci w One Piece ma swój własny, wyjątkowy śmiech - "Gebabababababa".

Relacje

Dorry

Brogy i Dorry są najlepszymi przyjaciółmi. Postanowili zmierzyć się w świętym pojedynku na śmierć i życie. Mimo ich sporu trwającego już sto lat nadal żywią do siebie ogromny szacunek i przyjaźń.

Słomiani

Bardzo polubił Usoppa i Nami podczas ich rozmowy, po pokonaniu agentów Baroque Works spotkał resztę załogi i był im bardzo wdzięczny za ratunek. Tak samo jak Dorry pomógł im opuścić wyspę niszcząc swoja broń co świadczy o wielkim szacunku i przyjaźni do załogi słomianych.

Oimo i Kashi

Brogy musiał być dobrym kapitanem skoro dwoje jego podwładnych wyruszyło go odnaleźć. Z relacji Oimo i Kashi’ego wynika, że nie chcieli pojedynku pomiędzy kapitanami i martwili się kiedy nikt nie powrócił do Elbaf nawet po 50 latach.

Historia

Brogy był jednym z kapitanów pirackiej załogi gigantów, siali postrach na morzach a nagroda za jego głowa wyniosła 100 milionów. Pewnego dnia razem z Dorry'm pokonali dwóch królów mórz. Mała dziewczynka zapytała się, który z nich jest większym łowcą co było początkiem ich sporu, a rozstrzygnięcie miał święty pojedynek na śmierć i życie. Załoga piracka odpłynęła do Elbaf, a dwójka kapitanów codziennie na znak erupcji wulkanu toczyła pojedynek.

Fabuła

Akt Little Garden

Brogy pojawia się w zatoce blisko Going Merry kiedy Nami próbuje powiedzieć Usopp’owi jak nazywa się wyspa na, której się znajdują. Pyta się ich czy maja na statku piwo. Nagle zaczyna krzyczeć, jak się okazuje został ugryziony przez dinozaura. Brogy chwyta za topór i jednym ruchem odcina mu głowę. Ogłasza się najpotężniejszym wojownikiem Elbaf i trzymając ściętą głowę oznajmia, że ma mięso więc Nami i Usopp’a są jego gośćmi. Następnie przenosi ich do swojej jaskini i zaczyna piec zdobyte mięso podśpiewując przy tym. Kiedy Nami i Usopp uciekają w dżunglę rusza ich śladem, ratuje przed drapieżnikami i ponownie zaprasza do siebie. Na miejscu częstuje ich ogromnym kawałkiem mięsa i dziwi się dlaczego nie chcą jeść. Nami pyta się go jak długo na Little Garden będzie się dostrajał Log Pose, Brogy odpowiada, że cały rok. Następnie wybuch wulkanu informuje go, że czas na następny pojedynek. Walka trwa długo i kończy się kolejnym remisem. Brogy proponuje przyjacielowi trochę piwa, które dostał od słomianych. Wraca do siebie i naprawiając broń tłumaczy Usopp’owi co oznacza bycie prawdziwym wojownikiem Elbaf. Ponowna erupcja i gigant rusza do walki tłumacząc Usoppowi, że jego przeciwnik też nie wydobrzał po ostatniej walce, a uciekanie zszargało by jego dobre imię. Giganci staczają kolejny pojedynek, tym razem dzięki oszustwom Mr. 3 zwycięzcą jest Brogy. Ujawnia się Mr. 3 i zaczyna z niego szydzić, Gigant mowi mu, że nie cieszy się ze zwycięstwa oraz odkrywa, że został uwięziony. Następnie Mr. 3 go powala i więzi twardym niczym stal woskiem. Dowiaduje się, że wygrał pojedynek dzięki oszustwu. Kiedy Zoro, Nami i Vivi zostają sprowadzeni i uwięzieni rozjuszony słowami Mr. 3 zrywa wosk, ale natychmiast zostaje powalony przez Mr. 5. Mr. 3 pokrywa mu dłonie i nogi ogromna warstwą wosku i dodatkowo przybija je do ziemi woskowymi palami. Razem z innymi powoli pokrywa się woskiem. Zoro proponuje mu, że odetnie sobie stopy i stanie u jego boku do ostatniej walki, Brogy dziękuje mu za to. Wkrótce całkiem pokrywa się woskiem. Zostaje uwolniony dzięki nasączonej olejem linie Usopp’a. Wstając spogląda w stronę Dorry’ego, oznajmia że do pokonania została jeszcze dwójka. Po wszystkim zaczyna płakać nad zwłokami przyjaciela, jak się okazuje był on tylko nieprzytomny. Zaczyna się cieszyć, ale już po chwili kłóci się z Dorrym. Rozmowa Zoro i Sanji’ego przypomina mu dlaczego 100 lat temu zaczął pojedynek z Dorry’m. Razem postanawiają pomóc Słomianym w opuszczeniu wyspy. Poprzez cięcie swoich broni wywołują potężna falę uderzeniową przecinając na wylot pożeracza wysp.

Po przeskoku

Po dwóch latach giganci nadal toczą pojedynki na Little Garden. Jednak od kiedy zostały zniszczone ich bronie walczą na pięści.

Moce i Umiejętności

Brogy jest bardzo silnym gigantem świetnie władającym toporem. Jego umiejętności pozwoliły mu zostać kapitanem oraz przetrwać na wyspie pełnej dinozaurów przez 100 lat.

Walki

  • Brogy kontra Dorry (73470 pojedynków, 73469 remisów, 1 zwycięstwo)

Ciekawostki

  • Jest pierwszym pokazanym gigantem
  • W One Piece Color Walk 2 na stronie 56 podano wzrost Brogy'ego, który wynosi conajmniej 1000 cm.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki