Fandom

One Piece Wiki

Brocca

2300stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Brocca na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Brocca[1] - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Piratów Białobrodego.

Wygląd

Brocca full.png

Szkic Brocci.

Brocca jest otyłą kobietą o długich falowanych włosach rudego koloru. Nosi brązowy kapelusz z jasnym futerkiem, bluzkę odkrywającą brzuch i zasłaniającą jej piersi, ciemną bluzę oraz buty.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Brocci poza tym, że przybywa do Marineford z rozkazem uratowania Portgas D. Ace'a od egzekucji.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Brocca staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Piratów Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Brocca razem z czterdziestoma dwoma innymi załogami pirackimi przybywa do Marineford i razem z Piratami Białobrodego usiłują uratować Portgas D. Ace'a od egzekucji.

Akt po Wojnie

Brocca razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Brocce udaje się dobyć pewną niesławną reputacje w Nowym Świecie i sprzymierzyć się z załogą Piratów Białobrodego.

Ciekawostki

  • Brocca pochodzi od włoskiego słowa "Dzbanek".

Przypisy

  1. One Piece Green: Secret Pieces strona 361, Imię Brocci.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki