Fandom

One Piece Wiki

Brew

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Brew na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Brew - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Piratów Białobrodego.

Wygląd

Brew jest wysokim mężczyzną o długich czarnych włosach i brodzie. Jego włosy układają się na kształt strzałek wychodzących na zewnątrz. Trzecia z nich jest skierowana w dół na jego czoło. Jego broda ma pasiasty wzór i dobrze wpasowuje się w kanciastą szczękę. Nosi niebieską bandanę, koszulę z kołnierzem, piracką szarfę, spodnie oraz płaszcz piracki ze stalowymi ozdobami na krawędziach. Ogólnie można rzec, że Brew wyglądem przypomina nieco byka, który jest symbolem jego Bandery Pirackiej.

Galeria

BrewFull.png
Pełen szkic Brewa.
Brew Anime Infobox.png
Drugi schemat wyglądu Brewa zaprezentowany w anime.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Brewa poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Brew staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Piratów Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Brew wraz ze swoją załogą dołącza do sił Piratów Białobrodego by go ocalić.

Widzimy go w czasie, gdy Jinbe próbuje uciec niosąc Luffy'ego. Brew karze Jinbe skakać na swój statek, jednak Aokiji zamraża wodę wokół, całkowicie odcinając drogę ucieczki.[1]

Akt po Wojnie

Brew razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Brew staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w nowym świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Piratów Białobrodego. Pozostałe umiejętności i biegłość w użyciu broni pozostają nieznane.

Ciekawostki

Brew's Ship.png

Statek Piracki Brew'a

  • Statek Piracki Brew'a jest widoczny pośród statków pozostałych piratów sprzymierzonych z Piratami Białobrodego. To masywny statek z galionem w kształcie byka. Bandera piratów jest zaprezentowana na największym z żagli i reprezentuje głowę byka i skrzyżowane piszczele, oraz wzory ognia po obu stronach czaszki.

Przypisy

  1. One Piece Manga i Anime — Tom 59 Rozdział 577 i Odcinek 486, Brew próbuje pomóc Jinbe w ucieczce.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki