Fandom

One Piece Wiki

Bramy Sprawiedliwości

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Tarai Current Infobox.png

Mapa pokazująca lokalizację trzech Wrót Sprawiedliwości

Bramy Sprawiedliwości (正義の門 Seigi no Mon) są to trzy masywne konstrukcje, które zlokalizowane są na trzech najważniejszych lokacji Światowego rządu: Główna siedziba Marynarki - Mariejois, Impel Down i Enies Lobby. Przypominają one duże i wysokie ponad chmury masywne Bramy z symbolem Światowego Rządu. Są one zbudowane na wielu prądach morskich, tworzących trójkąt zwany jako Prąd Tarai.

Zastosowanie

Gates of Justice Explained.png

Przepływ prądu spowodowana przez Bramy.

Celem tych bram jest umożliwienie łatwego podróżowania Marynarce między trzema miejscami w których są rozmieszczone odpowiednio przez prądy morskie. Za bramami jest ogromny prąd wodny, tworzący spiralę. Prądy te są bardzo niebezpieczne, ponieważ uaktywniają się po zamknięciu wrót. Z tego też powodu, podróżowanie po tym obszarze jest bardzo niebezpieczne dla piratów. Jednakże, dla Marynarki nie jest to problemem, ponieważ mogą sobie otworzyć bramy, wtedy prądy się ustabilizują i żołnierze będą mogli z łatwością płynąć od Enies Lobby, po Impel Down, do Mariejoua. Krótko mówiąc, prądy te tworzą przyjemną, wyznaczoną dla marynarki i Światowego rządu drogę, na której nie "napatoczą się" na wrogów.

Prądy morskie płynące wewnątrz trzech Bram Sprawiedliwości są nazywane Prądem Tarai. Po osądzeniu przestępcy na wyspie sądowej, przestępcy zostają przekazani w ręce marynarki. Uzbrojone okręty przejmują skazańca, następnie przez uspokojone już prądy morskie, płyną do więzienia - Impel Down. Po wpłynięciu na obszar Prądu Tarai, przesstępcy nie mają już mośliwości ucieczki, ponieważ prąd ten prowadzi do więziena, sądu, siedziby marynarki. W ten czas prąd okrążony jest wirami wodnymi.

Wrota Enies Lobby

Wrota Impel Down

Wrota Marineford

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki