Fandom

One Piece Wiki

Bracia Decalvan

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Decalvan Brothers na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Bracia Decalvan - są niesławnymi piratami z Nowego Świata, którzy sprzymierzyli się z Białobrodym.

Wygląd

Bracia Decalvan wydają się być bliźniakami (ponieważ dzielą dzień urodzin) i noszą podobny strój. Obaj moją dość szerokie twarze (choć jeden z braci ma nieco szerszą) oraz falowane czarne włosy. Brat o szerszej twarzy ma ostre zęby. Gdy bracia stają obok siebie, otwierają jedynie oko po swojej stronie. nad drugim zaś widnieje wyraźna blizna.

Oboje noszą typową brązowo żółtą czapkę piracką i bandame w groszki pod spodem (niebieską i czerwoną). Na czapce widnieje Bandera piratów ukazująca dwie czaszki i skrzyżowane piszczele oraz falisty wzór nad nimi. Oboje noszą również żółtawe rękawice z kolcami przeznaczonymi do walki.

Osobowość

Nie wiele wiadomo o osobowości Braci Decalvan poza tym, że zdecydowali się walczyć, aby uchronić Portgas D. Ace'a od egzekucji.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Bracia wraz ze swoją załogą widziani są po raz pierwszy w czasie, gdy wraz z flotą 42 niesławnych załóg pirackich sprzymierzonych z Białobrodym atakują Marineford, aby uratować Portgas D. Ace'a od egzekucji.[2] Po nieudanej próbie dosięgnięcia Squarda, Białobrody kontaktuje się z braćmi i podobnie do kilku innych kapitanów wydał rozkaz by dowodzili oni wszystkimi piratami Nowego Świata w odwecie za przyspieszenie egzekucji Ace'a.[3]

Po tym jak Squard atakuje Białobrodego, bracia komentują całe zdarzenie tym, jak mocny wstyd musi teraz czuć w takiej chwili.[4] Nieco później są widziani z grupą kapitanów Nowego Świata wspierających Monkey D. Luffy'ego i Emporio Ivankova z rozkazu Białobrodego. W Anime wdają się w bezpośrednią konfrontację z Wiceadmirałem Dalmatianem.

Kiedy Piraci Czarnobrodego zasypują Białobrodego gradem pocisków i ataków, w skutek czego ten umiera, widzimy płaczących braci. Po przybyciu Shanksa i przemówieniu Sengoku o zakończeniu wojny, bracia wraz z pozostałymi piratami wycofują się.

Akt po Wojnie

Bracia wraz z resztą załogi uczestniczą w uroczystości pogrzebowej Ace'a i Białobrodego w nieznanym miejscu, gdzieś w Nowym Świecie.[5]

Główne Walki

Filerowe Walki

Moce i Umiejętności

Decalvan Brothers Battle.png

Pazury Braci Decalvan

Bracia Decalvan zdobyli pewną niesławną reputacje w Nowym Świecie i dodatkowo sprzymierzyli się z Białobrodym. Po Squardzie byli oni wyborem Białobrodego jako sojusznicy do ataku na Marineford.

Noszą rękawice z ostrymi pazurami na końcach, które świetnie spisują się w walce, podobnie do Shama i Buchi'ego, Braci Nyaban załogi Piratów Czarnego Kota, choć znacznie silniej. W Anime byli w stanie razem walczyć przeciwko Wiceadmirałowi Dalmatianowi i przygwoździć go.

Różnice między Mangą i Anime

W Anime jesteśmy świadkami dodatkowej sceny w której Bracia walczą przeciwko Thatchowi wyraźnie dominując na nim, przez co Portgas D. Ace włącza się do walki. Wynik walki nie jest znany, choć można przypuszczać, że bracia zostali pokonani przez dwóch dowódców, ponieważ po walce Nagroda Ace'a wzrosła.[6]

W Mandze bracia zawsze stoją blisko siebie, wzajemnie siebie osłaniając, prawie jak niedoszli bracia syjamscy. W anime stoją nieco dalej od siebie.

Dalmatian vs Decalvan Brother.png

Bracia Decalvan vs. Dalmatian.

W Anime widzimy również bezpośredni pojedynek braci z Wiceadmirałem Dalmatianem, kiedy ci osłaniają Luffy'ego z rozkazu Białobrodego. Pojedynek ten nie został pokazany w mandze.

Przypisy

  1. One Piece Blue Deep: Characters World (str. 107) - Data urodzin braci.
  2. One Piece Manga i Anime — Tom 57 Rozdział 559 i Odcinek 460, wprowadzenie Braci Decalvan.
  3. One Piece Manga — Tom 57 Rozdział 559, bracia otrzymują prawo dowodzenia nad piratami Nowego Świata w miejsce Squarda.
  4. One Piece Manga — Tom 58 Rozdział 564, komentarz braci odnośnie możliwych uczuć Squarda.
  5. One Piece Manga — Tom 60 Rozdział 590, Piraci Białobrodego, oraz sprzymierzone załogi składają hołd dla Ace'a i Białobrodego.
  6. One Piece Anime -- Odcinek 461.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki