Fandom

One Piece Wiki

Borodo

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Borodo na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Borodo - jest postacią występującą w drugim filmie: One Piece: Przygoda na Zegarowej Wyspie.[1]

Wygląd

Borodo Younger.png

Młody Borodo.

Borodo nosi lotniczy mundur oraz gogle. Dodatkowo posiada protezę lewego ramienia. Prawdziwe stracił, chroniąc swojego przybranego brata Akisu.

Osobowość

Borodo jest bardzo opiekuńczą postacią. Zabrał ze sobą Akisu, gdy ten był jeszcze niemowlęciem.[1]

Historia

Kilka lat temu, Barodo znalazł Akisu płynącego na morzu i postanowił zabrać go ze sobą. Mimo tego, iż nie mają ze sobą więzów krwi, obaj widzą w sobie prawdziwe rodzeństwo i nazywają siebie "Rodzeństwem Złodziei".

Fabuła

Przygoda na Zegarowej Wyspie

Piraci Słomianego Kapelusza spotykają braci szukając swojego skradzionego statku. Borodo informuje ich, że Rodzeństwo Trump go ma i razem z Akisu towarzyszą piratom w drodze do Zegarowej Wyspy i do Zamku Trumpów. [1]

Borodo Vs Bear King.png

Bear King pokonuje Borodo.

Kiedy Luffy i Zoro zostają złapani w jedną z pułapek Trumpów, Borodo wyjawia, że to on ukradł Going Merry w nadziei, że Słomkowi pokonają piratów Trumpa, aby mógł ukraść Diamentowy Zegarek. Miał również nadzieje znaleźć dom dla Akisu u kogoś kto mieszka na wyspie. Możliwie przez pozytywkę, którą znalazł razem z Akisu.[1]

Po tym jak Piraci Słomianego Kapelusza pokonują Rodzeństwo Trump, Akisu odnajduje swoich rodziców. Ku zaskoczeniu wszystkich Akisu zdecydował że zostanie z Borodo jako "Rodzeństwo Złodziei". Doszło potem do kłótni, jaką część łupów po podziale mają zdobyć Słomkowi, po czym film dobiega końca.[1]

Moce i Umiejętności

Borodo wydaje się być ekspertem w zakresie nawigacji, dobrze sterując tratwą za pomocą prowizorycznego spadochronu-żagla.

Ciekawostki

  • Jego imię może być anagramem słowa "dorobo" który jest japońskim znaczeniem słowa "Złodziej".

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 One Piece: Film 2 - Borodo zostaje wprowadzony.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki