FANDOM

175px-Luffychibi.png

Bogard jest prawą ręką Wiceadmirała Monkey D. Garpa. Jego ranga w Marynarce jest nieznana.

Wygląd

Bogard jest mężczyzną średniego wzrostu z krótkimi włosami. Nosi płaszcz marynarski, który jest zawieszony na ramionach.Nosi również szary garnitur, dopasowany do jego szarego kapelusza, który zasłania jego oczy, przez co zawsze są niewidoczne. Nosi swoją katanę na lewym biodrze. Miecz ma szarą rękojeść owiniętą przez złoty jelec w kształcie krzyża. Wydaje się nosić wieczny grymas na twarzy ze względu na kąciki ust zawsze skierowane w dół.

Osobowość

Jest wiernym marynarzem Garpa, można go zobaczyć kilka razy w serii u boku wiceadmirał, Jest kompletną przeciwnością swojego przełożonego, odzywa się tylko jeżeli jest to konieczne.

Historia

Wojna w Edd

27 lat temu, Bogard był w biurze Konga, kiedy to Garp po raz kolejny odmówił przyjęcia stopnia admirała. Gdy Garp po kolejnym odrzuceniu promocji, opuścił biuro, Bogard skinął głową w kierunku admirała floty i udał się za swoim przełożonym, który zamierzał wyruszyć do Nowego Świata w celu pokonania Gol D Rogera.

Obecne Wydarzenia

Bogard brał udział w szkoleniu Helmeppo i Coby'ego. Pojawił się również z Garpem w Water 7 po incydencie na Enies Lobby. Nie wiadomo co postanowił zrobić po rezygnacji Garpa.

Moce i Umiejętności

Bogard jest biegły w szermierce,o czym świadczy jego błyskawiczna reakcja gdy Morgan zaatakował Garpa. Był również wstanie w chwilę pociąć pistolety Coby'ego, nie robiąc mu przy tym krzywdy. Podczas szkolenia Coby'ego i Helmeppo , przy użyciu tylko jednej ręki (do tego słabszej), był wstanie z łatwością bronić się przed trzema mieczami.

Biorąc pod uwagę, że nosi miecz przy lewym boku, i to że podczas ataku Morgana sięgnął prawą ręką po swoją katanę, pozwala przypuszczać że jest praworęczny.

Różnice anime i mangi

  • Jego imię zostało ujawnione w 68 odcinku, ale nie zostało użyte w mandze, co sprawia, że jest nie kanoniczne.
  • W wersji anime, pominięto scenę jak Bogard przecina pistolety Coby'ego.

Ciekawostki

  • Przypomina aktora, Humphrey Bogart z roli w Casablance.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki