Fandom

One Piece Wiki

Bobby Funk

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Bobby Funk to zabójca z Królestwa Mogaro wraz ze swoim młodszym bratem Kelly Funk'iem. Walczył on podczas turnieju w Koloseum Corrida o Mera Mera no Mi.

Wygląd

Bobby Funk jest dużym, muskularnym mężczyzną który jest wyższy od swojego brata. Ma ciemne włosy z dwoma kucykami przerzuconymi przez lewe ramię. Ma także długą ciemną brodę spiętą w dwa kucyki oraz długiego wąsa. Na prawym ramieniu ma ciemno niebieski tatuaż kończący się na jego szyi. Nosi on biała koszulę z czerwonym krawatem oraz szary kapelusz.

Osobowość

Bobby Funk wydaje się mieć poczucie honoru i dumy, jak również kocha swój kraj. Bobby jest spokojny dlatego jak sam stwierdził nigdy jeszcze nie walczył. Jest w stanie uspokoić swojego brata, gdy ten chce wszcząć niepotrzebną bójkę.

Historia

Fabuła

Saga Piracki Sojusz

Akt Dressrosa

Moce i umiejętności

Jest bardzo silny i wytrzymały co możemy zobaczyć w chwili gdy Bobby skulił się i Sai zaatakował go w plecy co spowodowało, że labrys oponenta uległ zniszczeniu pomimo nasączenia go Busoshoku Haki. Ze względu na tchórzliwy charakter, nie może wykorzystać swojej siły do walki. Dlatego dzięki mocy diabelskiego owocu Jake Jake no Mi Kelly'ego, Bobby wkłada swojego brata jak kurtkę, a ten przejmuje nad nim kontrolę walcząc z jego siłą.

Walki

  • Bracia Funk kontra Uczestnicy Battle Royal Blok C
    • Bracia Funk kontra Boo
    • Bracia Funk kontra Sai
  • Bracia Funk kontra Piraci Donquixote

Ciekawostki

  • Jego nazwisko (jak i jego brata) wzięło się od słynnych braci zapaśniczych Terry Funk oraz Dory Funk Jr.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki