Fandom

One Piece Wiki

Bobbin

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Bobbin to członek załogi Big Mom w której pełni funkcję żołnierza.

Wygląd

Bobbin jest dosyć mały. Jest ubrany jak profesjonalny szermierz (nieco podobnie do Mihawka). Nosi fioletowe spodnie i różową koszule a z dodatków posiada brązowe rękawiczki i pasek. Na plecach ma pelerynę koloru morskiego oraz wielki miecz. Nosi na głowie szermierski kapelusz i dosyć specyficzną maskę.

Osobowość

Nie wiemy zbyt wiele o osobowości tego pirata. Wiemy, że wykonuje rozkazy Big Mom zgodnie z jej zaleceniami, więc możemy podejrzewać, że jest lojalny wobec swojego kapitana. Na jego twarzy często widnieje szczery uśmiech. Często podczas przemowy kogoś innego używa słów "Boyoyon", a kiedy sam mówi wtrąca zwroty "Bo" albo "Yoyo".Bobbin posiada swój własny unikalny śmiech - "Boyoyon".

Relacje

Załoga

Nie wiemy jakie relacje łączy go z Pekoms'em i Tamago, jednak wiemy, że jest wierny wobec Big Mom. Zwraca się do niej "Mama".

Fabuła

Saga Wyspa Wyboludzi

Akt Wyspa Ryboludzi

Po raz pierwszy widzimy Bobbin na Wyspie Całe Ciasto, gdzie powraca i oznajmia swojemu kapitanowi, że zgodnie z zaleceniami spalił wyspę. Dowiadujemy się, że mieszkańcy wyspy nie płacili miesięcznej raty słodyczy przez co musieli ponieść karę. Następnie informuje o sytuacji na Wyspie Ryboludzi, gdzie skończyły się słodycze.

Saga Yonko

Akt Tortowa Wyspa

Po tym jak numer 3 Słodkich Dowódców Charlotte Cracker zostaje pokonany przez Luffyego. Rozwścieczona tym faktem Charlotte Linlin rozpętała burzę nad Tortową Wyspą i wysłała w pogoń za Luffym wielką armię której przewodzi Bobbin. Mimo wielkiego i przez dłuższy czas skutecznego oporu Luffy'go i Nami armii Bobbina w końcu udaje się ich pojmać.

Ponownie w akcie widzimy go gdy podchodzi do Sanji"go i pyta go dlaczego ten nie znajduje się w swoim pokoju po czym bez skrępowania wyciąga kawałek mięsa z koszyka kucharza. Widząc to Sanji odruchowo wymierza w Bobbina kopnięcie które wgniata go w ścianę. Załogant Big Mom niewiele robiąc sobie z potężnego ciosu każe Sanji'emu natychmiast się zatrzymać. Bobbin widząc że kucharz nie zamierza go słuchać podnosi się i zamierza udać się za nim w pościg, lecz wtedy przybywa do niego świta zamkowa Charlotte Linlin zaalarmowana hałasem i pyta co tu się wydarzyło. Bobbin im nie odpowiada po czym za pomocą swojej mocy usypia żołnierzy i pełnym pewności głosem mówi że sam naprawi to co zepsuł. Jednak w trakcie pogoni za Sanjim, zostaje ciężko postrzelony przez trzy tajemnicze osoby, i pada bezwładnie na ziemię. Jakiś czas później dowiadujemy się, że za atakiem na Bobbina stoi Vito, z załogi superświeżaka Capone "Gang" Bege.

Moc i Umiejętności

Dokładnie nie wiemy jak zdolności ma Bobbin, jednak słyszymy, że Big Mom powierzyła mu misje spalenie jednej wyspy, która nie zapłaciła miesięcznej "raty" za ochronę wyspy. Pirat wykonał swoją misję z sukcesem.

Miecz

Bobbin nosi wielki miecz (mniej więcej dwa razy większy od niego samego). Nie wiemy w jaki stopniu potrafi się nim posługiwać.

Ciekawostki

  • Wygląd i imię tego pirata prawdopodobnie wzięły się od pojęcia "bobbleheads" związanym z Halloween.
  • Jego imię mogło wziąć się również od wierszyka "The Big-Bellied Ben" opowiadającym o człowieku, który pożerał wszystko w swojej wiosce, łącznie z mieszkańcami.

Nawigacja

  1. PATRZ Szablon:Totto Land

Więcej z Fandomu

Losowa wiki