Fandom

One Piece Wiki

Boa Sandersonia

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Boa Sandersonia jest jedną z trzech sióstr gorgon z Amazon Lily, oraz posiadaczką mocy Diabelskiego Owocu Hebi Hebi no Mi, Model: Anaconda.

Wygląd

Sandersonia jest to duża pani, która przypomina węża. Jej głowa jest nieproporcjonalnie duża i szeroka, a jej język jest długi z rozdzieloną końcówką, często znika z jej ust. Ma zielone oczy (bursztynowe w postaci węża).

Podobnie jak reszta Kuja, ubiera się w bardzo skąpe ubrania. Zazwyczaj towarzyszy jej duży pantera, Bacura przy jej boku, a nie wąż jak u innych Kuja. Wraz z siostrami, jej uroda jest bardzo podziwiana przez mieszkanki wyspy Amazon Lily. W młodości, Sandersonia była średniego wzrostu nastolatką, ubrana w pomarańczową spódnicę i zieloną bluzkę.

Na plecach, nosi pelerynę, na którą spływają jej rozpuszczone, długie, zielone włosy. Pod nimi znajduje się ukryte piętno - symbol niewolnictwa nadany przez swoich byłych właścicieli Tenryuubito. Przypomina wzorem kopyto. Znak ten oznacza, że ​​jest ona "gorsza niż człowiek", od kiedy została niewolnicą. Jej siostry również mają ukryte to znamię na swoich plecach.

Galeria

Sandersonia first time Kuja Pirate.png
Młoda Sandersonia.
Gorgon Sisters as Slaves.png
Sandersonia i jej siostry jako niewolnice.

Osobowość

Historia

Fabuła

Akt Amazon Lily

Moce i Umiejętności

Diabelski Owoc

Hebi Hebi no Mi (Hebi - wąż) pozwala jej na zmianę w anakondę, lub też hybrydę człowieka-anakondę.

Haki

Główne walki

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki