Fandom

One Piece Wiki

Boa Marigold

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Boa Marigold jest młodszą siostrą Boa Hancock i Boa Sandersonii. Należy do plemienia Kuja.

Wygląd

Boa Marigold jako dziecko była małą i szczupłą dziewczynką. Obecnie jest wysoką, otyłą oraz umięśnioną kobietą. Aby stać się silniejszą i nabrać na masie jadła, podobnie jak zawodnicy sumo, potrawę Chanko. Ma długie, pomarańczowe włosy, które nosi rozpięte. Dodatkowo posiada dwa warkocze, które wyglądają jak rogi oraz przypominają wzorzec szyi Kobry Królewskiej. Poza tym ma we włosach naszyjnik z białych kwiatów. Na jej twarzy zauważalne i charakterystyczne są mały nos i duże usta. Nosi fioletowe bikini z wzorem kwiatków, które jest połączone odpowiednio z czarno-fioletową dolną częścią stroju. Jej szyję zdobi naszyjnik z różowych kwiatów. Poza tym zakłada na siebie białą pelerynę, która jak jej włosy, ma zasłaniać herb niewolników Tenryuubito. Dodatkowo na plecach nosi dużą broń drzewcową podobną do halabardy. Do tego stroju nosi brązowe buty.

Galeria

Mała Marigold.png
Mała Boa Marigold.
Gorgon Sisters as Slaves.png
Marigold i jej siostry jako niewolnice.

Osobowość

Boa Marigold jest raczej osobą zimną. Można ją określić jako kobietę nie posiadającą emocji. Z powodu swojej przeszłości (gdy była niewolnikiem i spotkała Tenryubito), nienawidzi mężczyzn. Jest kobietą pewną siebie, co jest gwarancją jej siły. Po jej spotkaniu z Luffym jej osobowość się trochę rozluźniła. Można zakładać, że jej spostrzeganie świata mężczyzn bardziej się oświeciło, i już nie darzy ich ślepą nienawiścią.

Historia

Siostry gorgonu zostały uprowadzone z statku piratów Kuja i sprzedane jednemu Tenryubito do niewoli, kiedy Hancock miała 12 lat. Żyła ona tam w niedostatku i była źle traktowana, pierwszy mężczyzna, którego spotkała był dla niej symbolem terroru. Jako znak przynależności, Tenryuubito wypalił na jej plecach swój herb: „Kopyto Niebiańskiego Smoka”, oznaczał on, że jego nosiciel jest „wart mniej niż człowiek”.

Była tam więziona i wykorzystywana przez całe cztery lata, musiała ciężko pracować i jedyne czego pragnęła to śmierć, a dla większej rozrywki arystokraci nakarmili ją owocem Hebi Hebi no Mi, model Kingcobra. Wszystko jednak przewróciło się do góry nogami pewnej nocy, kiedy to Rybolud imieniem Tiger włamał się do Mariejoi, by uwolnić wszystkie Ruboludy zniewolone w mieście, jednak przy akcji ratowniczej nie dyskryminował ludzi, chociaż nie pałał do nich miłością. Wyzwolił on tysiące ludzi, w tym siostry gorgonu. Dzięki diabelskim owocom którymi nakarmiono je na Mariejoi dziewczyny zdołały powrócić do ojczyzny.

Fabuła

Akt Amazon Lily

W drodze powrotnej do wyspy kobiet, wraz z swoimi siostrami i piratkami Kuja, spotkała statek vice admirała marynarki Momongi. Momonga przybył, żeby wezwać Hancock do walki przeciw Białobrodemu, i wstawienie się w Marineford razem z innymi Schihibukai.

Później Marigold i Sandersonia zostały wysłane przez Hancock na arenę, żeby zabić Luffiego.

Moce i Umiejętności

Diabelski Owoc

Główna strona: Hebi Hebi no Mi, Model: King Cobra

Dzięki zdolności swojego diabelskiego owocu potrafi przemienić się w Królewską Kobrę oraz pluć jadem, który potrafi rozłożyć kamienie.

Haki

Marigold jest wstanie używać Busoshoku Haki oraz Kenbushoku Haki.

Główne Walki

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki