FANDOM

Blondie[2] jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Białobrodego.

Wygląd

Blondie Full Appearance

Pełny wygląd Blondie.

Blondie jest sporym okrągłym mężczyzną o podkrążonych oczach i lekkim zaroście wokół podbródka. Wydaje się nosić małego zwierzaka na głowie, wyglądem przypominającego lwa, tuż nad czapką kapitana (trikorn z namalowaną piracką banderą przedstawiającą czaszkę z lwią grzywą). Poza tym nosi standardowy kapitański płaszcz, luźno zwisający mu z pleców, oraz pasiastą koszulę.

Osobowość

Blondie zachowuje pewne pogodne usposobienie, będąc cały czas uśmiechniętym i niosąc na głowie swojego zwierzaka przez całą bitwę.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Blondie staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Białobrodego. Młody zwierzak stał się jego ulubieńcem i od tego momentu zawsze zabiera go ze sobą.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

W czasie, gdy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Blondie wraz ze swoją załogą dołączają do załogi Białobrodego by go uratować. Widzimy go po raz pierwszy w momencie, gdy dopinguje Luffy'ego. Nieco później widzimy go walczącego z Marynarką na zewnątrz zatoki jak i na głównym polu bitwy. Kiedy Squard zaatakował Białobrodego i stwierdził, że Imperator porzucił swoich sojuszników w imię ratowania młodego Ace'a, Blondie zaczyna wątpić w intencje Białobrodego i słuszność misji ratunkowej.

Po wojnie

Blondie razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Umiejętności

Blondie staje się rozpoznawalnym piratem z pewną niesławną reputacją w Nowym Świecie. Dodatkowo udaje mu się sprzymierzyć z załogą Białobrodego.

Bronie

Blondie Battle

Broń Blondie.

Blondie posługuje się dwoma mieczami dziwnego kształtu przypominającego nieco sierp. Ich ogólny kształt przypomina chopesz. Można przypuszczać, że jest biegły w ich użyciu, chociaż nie można do końca jego poziomu posługiwania się mieczem.

Główne walki

Przypisy

  1. One Piece Blue Deep: Characters World Strona 21, Dzień urodzin Blondie.
  2. One Piece Green: Secret Pieces strona 337, Imię Blondie

Nawigacja