Fandom

One Piece Wiki

Blamenco

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Blamenco (ブラメンコ) jest dowódcą 6. dywizji Piratów Białobrodego. Jego imię zostało ujawnione w SBS Tomie 58.

Wygląd

Blamenco jest dosyć niskim i pulchnym mężczyzną. Ma bladą skórę, szerokie wargi (podobnie jak Usopp czy Yasopp). Blisko policzka z obu stron posiada "kieszenie", które są ściśle związane z jego umiejętnością. Brakuję mu jednego z przednich zębów. Jest ubrany w fioletowy kombinezon na szelkach na którego środku widnieje coś w rodzaju Jolly Rogera: jest to podobizna świni. Biodra ma przepasane bladożółtą szarfą. Na głowie nosi piracki kapelusz ze znakiem załogi pirackiej, do której należy.

Osobowość

Na temat osobowości Blamenco wiemy niewiele. Fakt, iż pojawił się na Wojnie Szczytów, aby uratować Ace'a czyni go lojalnym członkiem załogi.

Relacje

Edward Newgate

Portgas D. Ace

Inni Piraci Białobrodego

Marynarka

Fabuła

Saga Wojna Szczytów 

Akt Marineford 

Gdy okazało się, że Ace miał publicznie zginąć na Marineford, Blamenco razem z całą załogą Białobrodego oraz sojusznikami Edwarda Newgate przybywają na Marineford by go odbić.

W czasie walk Blamenco widziany był gdy przy pomocy swojego Diabelskiego Owocu wyciąga wielki młot ze swojego ciała i nokautuje kilku Marines. Był wstrząśnięty i przerażony, gdy Akainu przebił pięścią Ace. Po zakończeniu wojny przez Shanksa, Blamenco widziany był razem z całą załogą Białobrodego. Następnie Sengoku ogłasza koniec wojny Blamenco stoi koło piratów swojej dywizji i opłakuję śmierć Białobrodego i Ace.

Akt Po Wojnie 

Po zakończeniu wojny Blamenco razem z załogą Białobrodego, uczestniczył w pogrzebie Ace i Białobrodego w nieznanym miejscu, gdzieś w Nowym Świecie.

Moce i umiejętności

Jako dowódca 6-tej dywizji, jednej z najsilniejszych załóg pirackich w historii, może się domyślać że jest on bardzo silny.

Diabelski Owoc

Główny artykuł: Paramecia Kieszeni

Podstawą jego walki jest zdolność diabelskiego owocu zwanego Paramecia Kieszeni. Dzięki niej potrafi wyjmować nawet bardzo wielkie przedmioty z kieszeni znajdujących się na jego ciele a następnie z ich pomocą atakować.

Broń

Jego podstawową bronią jest wielki drewniany młot. Mimo, że ta broń jest większa od niego posługuje się nią bez problemu, co może wskazywać na jego potężne zdolności fizyczne. Za pomocą swojego ataku jest w stanie szybko i skutecznie pokonać dużą liczbę żołnierzy Marynarki.

Walki

  • Wojna Szczytów
    • Blamenco kontra Oficerowie Marynarki
    • Dowódcy Dywizji Białobrodego (bez Ace'a i Jozu) oraz Andre kontra Admirałowie Marynarki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki