Fandom

One Piece Wiki

Bizarre

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Bizarre na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Bizarre[2] - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z Białobrodym.

Wygląd

Bizarre jest sporym człowiekiem, o szerokiej klatce piersiowej i długich ramionach. Nosi długie siwe włosy i brodę, oraz coś co przypomina złotawe metalowe szczęki. Na głowie nosi czarną poszarpaną czapkę kapitana piratów z namalowaną Banderą Piracką swojej załogi, oraz fioletową bandanę. Dodatkowo nosi parę kanciastych naramienników oraz długie białe rękawice.

Osobowość

Nie wiele wiadomo o jego osobowości poza tym, że wydaje się być lojalny wobec Białobrodego i postanawia zaryzykować własne życie by uratować Portgas D. Ace'a od egzekucji. Ponadto mimo dość agresywnego wyglądu, Bizarre wydaje się zachowywać zdrowy rozsądek, ostrzegając Ace'a by ten zignorował zaczepki słowne Akainu.

Historia

W pewnym momencie w przeszłości Bizarre staje się rozpoznawalnym piratem i sprzymierza się z Białobrodym.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Gdy Portgas D. Ace ma zostać stracony w Marineford, Bizarre wraz ze swoją załogą dołącza do sił Piratów Białobrodego by go uratować. Widzimy go atakującego oddziały Marynarki na zewnątrz zatoki razem z sojusznikami i nieco później na wewnętrznym polu bitwy. Po tym jak Squard zaatakował Białobrodego, Bizarre zaczął wątpić w słuszność misji ratunkowej i stwierdza, że Newgate celowo poświęca swoich towarzyszy by uratować młodego pirata. Po tym jak Yonko daje możliwość ucieczki piratom, jasnym stało się, że to Marynarka oszukała Squarda, a wszyscy pozostali odczuwając ulgę kontynuują pojedynek. Gdy Akainu zaczyna prowokować Ace'a obrażając osobę Białobrodego, Bizarre próbuje ostrzec młodego pirata by ten zignorował zaczepki i zdecydował się ewakuować. Niestety nie był on w stanie zapobiec ostatecznego starcia z Admirałem.

Akt po Wojnie

Bizarre razem ze swoją załogą uczestniczy w ceremonii pogrzebowej Ace'a i Białobrodego w nieokreślonym miejscu w Nowym Świecie.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Bizarremu udaje się zdobyć pewną niesławną reputacje w Nowym Świecie, dodatkowo sprzymierzając się z załogą Piratów Białobrodego.

Bronie

Bizarre Battle.png

Bizarre z długim mieczem.

Bizarre dzierży sporej wielkości Katanę o kanciastej rękojeści, którą wykorzystuje za pomocą dwóch rąk. Można przypuszczać, że jest dość biegły w jej użyciu.

Ciekawostki

Plik:Bizarre's Crew's Jolly Roger.png
  • Bizarre jest trzecią postacią widzianą z metalową szczęką. Pierwszą z nich był "Siekiero-ręki Morgan", natomiast drugą Wapol.
  • Co ciekawe, w mandze podczas dołączania do bitwy Bizarre nie posiada swojej metalowej szczęki.

Przypisy

  1. One Piece Blue Deep: Characters World Strona 109, Dzień urodzin Bizarre
  2. One Piece Green: Secret Pieces strona 337, Imię Bizarre'ego

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki