Fandom

One Piece Wiki

Bitwa w Edd War

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Piraci Rogera kontra Piraci Złotego Lwa zwana inaczej Bitwą w Edd War to starcie Piratów Rogera między Piratami Złotego Lwa, która miała miejsce dwadzieścia siedem lat przed obecnymi wydarzeniami, czyli dwadzieścia pięć lat przed Wojną na Marineford.

Prolog

Flota Piratów Złotego Lwa spotkała się z Piratami Rogera w Edd War, gdyż Shiki chciał złożyć Rogerowi propozycję. Latający Pirat zaproponował przyszłemu Królowi Piratów, by został jego prawą ręką, gdyż dzięki jego planom i sile oraz apokaliptycznej broni, którą Roger znalazł, mogą razem zawładnąć światem. Gol D. Roger odrzucił propozycję Złotego Lwa stwierdzając, że nie chce niczego podbijać. Następnie nakazał otworzyć ogień i zaczął strzelać w kierunku armady Złotego Lwa.

Bitwa

Shiki: Innymi słowy twoja odpowiedź to... "Proszę zabijcie mnie tu i teraz!" Czyż nie?!

Gol D. Roger: Nie, to "Zmiażdżę was wszystkich co do jednego!"

Ostatnie słowa kapitanów obu stron przed rozpoczęciem bitwy.

Bitwa wydawała się przesądzona na korzyść Piratów Złotego Lwa, którzy posiadali kilkanaście statków podczas, gdy Piraci Rogera mieli tylko jeden - Oro Jackson. Rogerowi dopisało jednak szczęście. Podczas bitwy pogoda uległa gwałtownej zmianie na gorsze. Burza zatopiła połowę floty Złotego Lwa a sam Shiki został ranny i musiał opuścić pole bitwy. W wyniku splotu tych okoliczności zwycięzcami bitwy zostali Piraci Rogera.

Następstwa

- Flota Piratów Złotego Lwa rozbita: część statków zatonęła, inne zostały uszkodzone.

- Kapitan floty, Shiki, został ranny, a w jego głowę wbiło się koło sterowe, którego nie dało się już usunąć.

- Zwycięstwo Piratów Rogera, którzy ruszyli dalej, w głąb Grand Line.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki